Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Hoho.. lunchad så mätt och sömnig. Bara några timmar kvar, sen blir det träning, IKEA, ICA, packning o hångel med maken
Det låter bra Ab.
Ikväll ska jag en sväng förbi mamma. Sen ska jag handla och sen slappa.
Skulle inte ha skrivit att jag kände mig mycket bättre. Det var bara halsen som var bättre. Har legat och sovit hela dagen. Piss och vara sjuk. Jag hade ju planerat en massa annat på min semester.
Ab: Ha en trevlig semester!!
men herregud...
Denna människa studerar till lärare i spanska... Boder man inte kunna skriva svenska först!!!
"jag har varit i florens en månad o lite till
florens är ROMANTISK
jätte fint gammal stad arkitekturen är otrolig vackert hela miljö ger den där romantiska känsla så ni valde rätt ställe att åka på smekmån
glass var wow
vars du än åker i florens är vackert
det jag kan oxå rekomenderar ä'r att ni tar en buss fråga där en buss till pizza
pizza ställe är inte värd mer än en dag det är inte så långt ifrån florens o man behöver inte stanna där för det är en liten liten by...så du kan ta en morrgon buss dit och så passar du på o sen den kända torre pizza över dan sen i resten av byn finns ingenting"
men va fasiken... jag begriper inget alls. Är hon nykter?
Först trodde jag att hon pratade om ett pizzaställe, men torre de pizza gjorde att jag började fatta misstankar... Herregud! Det är skrämmande vad de släpper in på lärarhögskolan idag...
ja det stycket fattade jag absolut inget av. Hon menade alltså en by? Hmmm... intressant beskrivning. Tack att jag inte behöver gå i skolan mer....
Linum,
Herregud!!! Först och främst: OCH - inte bara ett "o"
Hört talas om punkt, komma och versaler i början av meningar?
För att inte glömma avstavningarna och felstavningarna...
-jätte fint gammal
de norrländska inslagen
vars du än
Fast man kan ju glädjas åt att hon åtminstone inte skrev JUH
Hahahhaha herregud...
"glass var wow" hahahhaa
Pizza, det måste vara Pisa va??