Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Carma: Du måste också gissa!
Nides: Tack, då vet jag vart jag ska gå! Förresten, vilka roliga foton på FB från i lördags! Den där komendanten var ju söt! Hihi!
Tjejer: Vilken tid är det sagt imorgon?
Linum: Det ska jag göra. Men jag är inte beräknad till den 11/8 utan till den 13/8. Om det har någon betydelse för era gissningar.
Jag somnade gott i soffan och har precis vaknat. Ska snart åka och hämta maken så vi kan tan en tur till Allum och fixa lite kläder åt honom.
Nu har jag också gissat.
Är det fortfarande 17:30 som gäller för fika imorgon?
Blev det bestämt Brogyllen?
Vi kanske ska maila så även Addiz och Bauti ser det.
Ha en trevlig kväll.
1730 Brogyllen- jag är där då.
Va bra om du mejlar dem-ta med FruT för säkerhetsskull om hon inte läser här hela tiden
1730 Brogyllen. Jag ska försöka vara där då.
Hej
Ab eller Carma eller vem det nu var: Nä det blev inget firande igår (tyvärr) utan vi sa att vi sparar det till helgen när stora E är hos sin pappa och N har gått på semester. Har kikat lite på en helgresa till typ Lysekil eller Smögen. Tyvärr var Flickornas i Lysekil fullbokat Får se vad budgeten räcker till oxå nu när vi köpt ny diskmaskin.
Jag vet inte om jag hinner komma till fikat imorgon, ska träffa en kompis i Marks kommun imorgon så jag vet inte om jag är tillbaka tills dess.
Kommer jag så kommer jag!
Ha det gött, brudar!!
Bullbagande fruar: ni har väl inte missat erbjudande från Babyproffsen om att få en gratis babybox?
Gå in på deras hemsida så kan man skriva ut en lapp där o ta med till affären o så får man en babybox med lite blöjor, en skallra, en tidning, en blöjhink mm
Gratis är kul!
Frujj,
Har redan varit och hämtat!!!
Nibla: Vad bra jag hämtade min idag