• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • FruTez

Nides: Tack, då vet jag vart jag ska gå! Förresten, vilka roliga foton på FB från i lördags! Den där komendanten var ju söt! Hihi!

Tjejer: Vilken tid är det sagt imorgon?

• Carma07

Linum: Det ska jag göra. Men jag är inte beräknad till den 11/8 utan till den 13/8. Om det har någon betydelse för era gissningar.

Jag somnade gott i soffan och har precis vaknat. Ska snart åka och hämta maken så vi kan tan en tur till Allum och fixa lite kläder åt honom.

• Carma07

Nu har jag också gissat.

Är det fortfarande 17:30 som gäller för fika imorgon?
    Blev det bestämt Brogyllen?
    Vi kanske ska maila så även Addiz och Bauti ser det.

Ha en trevlig kväll.

• Ab fab

1730 Brogyllen- jag är där då.
    Va bra om du mejlar dem-ta med FruT för säkerhetsskull om hon inte läser här hela tiden

• Linum

1730 Brogyllen. Jag ska försöka vara där då.

• Frujj

Hej
    Ab eller Carma eller vem det nu var: Nä det blev inget firande igår (tyvärr) utan vi sa att vi sparar det till helgen när stora E är hos sin pappa och N har gått på semester. Har kikat lite på en helgresa till typ Lysekil eller Smögen. Tyvärr var Flickornas i Lysekil fullbokat Får se vad budgeten räcker till oxå nu när vi köpt ny diskmaskin.

Jag vet inte om jag hinner komma till fikat imorgon, ska träffa en kompis i Marks kommun imorgon så jag vet inte om jag är tillbaka tills dess.
    Kommer jag så kommer jag!

Ha det gött, brudar!!

• Frujj

Bullbagande fruar: ni har väl inte missat erbjudande från Babyproffsen om att få en gratis babybox?
    Gå in på deras hemsida så kan man skriva ut en lapp där o ta med till affären o så får man en babybox med lite blöjor, en skallra, en tidning, en blöjhink mm

Gratis är kul!

• Nibla

Frujj,
    Har redan varit och hämtat!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2