• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Tezz: Underbart att vara ledig. Är så mycket jag vill göra, men känner att jag måste ta det lungt.

Frujj: Hur gick det hos bulldoktorn?

Imorgon ska jag iväg till fotvård och få lagat mina fötter. Har problem med torra fötter och har fått en massa självsprickor i ena hälen som jag inte längre kan fixa iordning själv. Dessutom har jag lite svårt att nå mina fötter.

Snabba ryck på jobbet som maken söker till. Intervju redan på onsdag. Det blir till att åka och inhandla nya kläder imorgon. Alla hans kläder är helt utslitna eller skitiga arbetskläder. Inget man kan komma i på intervju.

• Ab fab

Carma- yipppiiiii! Så roligt!

Du kan få lite av min hemgjorda ringblommekräm. BRa för torr hud. Min väninna tipsade om en kräm från Scholl (tror jag) som var suverän mot torra hälar. Skall kolla med henne vad det var hon använde

• Frujj

Godmorgon! Vaknade alldeles för tidigt idag. De andra sover så jag passar på att ta lite tid för mig själv - skönt!

Besöket hos bulldoktorn igår gick bra, ingen port på väg upp än. Bara en liten förändring på den. Fick se två fötter från "fel" håll och läkaren ropade "oj där är två fötter!! Så har jag aldrig sett dem förut" Fast sen la hon till att hon brukar ju kika "uppifrån". (fniss) Hmm ja ni fattar nog vad jag menar
    I vilket fall som helst var hon lite oroad över att bebisen inte hade vänt sig men sen kikade hon med UL även uppifrån och konstaterade att det fanns gott om vatten och utrymme för h*n att snurra runt. Så det är väl bara att hoppas att den gör det. H*n har två veckor på sig annars blir det besök på Östra för vändning. Nåt kejsarsnitt tänker då inte jag vara med om så det är bara för lillbebis att följa naturlagarna.
    Fick med mig en bild på fötterna, ska se om jag kan scanna in och lägga på bloggen.

• Frujj

Oj sorry ett tomt meddelande gick iväg

• Frujj

Carma: Vad kul med intervju för maken!! Ska hålla tummarna stenhårt!!!

• Frujj

*gääääääääääääääääsp* Om man skulle ta o krypa ner i sängen igen...

• Ab fab

mornings

lite avis på att kunna gå o lägga sig igen... *hmpf* men bara tre arbetsdagar kvar!

Lite trött idag men inte så mycket att göra på jobbet. Lunch med väninna, träna o födelsedagsfika står på programmet. Skall möblera om kontoret är det väl tänkt

• Frujj

Morrn Abbe! Nja jo jag kan ju krypa ner igen om jag vill för båda barnen sover som stockar fast det är ganska bra att passa på att göra saker medan de sover...
    Tex sitta här
    Eller duscha..
    eller läsa tidningen.. sånt där som man inte får göra ifred annars

• Ab fab

Det låter så lockande att krypa ner igen. passa på när du har chansen

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2