• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Frujj

Ab: Kan vi ta båt-lunchen en annan dag? Det hade varit jättetrevligt idag men får inte ihop vardagen med de där besöket jag ska göra kl 14.30. dessutom måste jag ha med mig en sak som ska vara kyld och måste ha hem ungarna till kl 14... Kan ju inte ta med mig dom in där... *erhmm*

• Ab fab

Klart vi kan- grattis på bröllopsdagen!

• Nides

Hej hej tjejer.

Jag har haft en bra helg. Fredag så var vi på bio o såg Narnia den var bra. Där träffade vi även Linum o M. Lärdag morgon gick åt att slappa sen var det shopping på Frölunda torg. Köpte en jätte fin bolero bla på MQ och lite annat bra o ha. Sen kom våra reskamrater o plockade upp oss o vi begav oss till marstrand. Vilken tur vi hade med vädret. Helt underbart var det. Föreställning var perfekt. Tyckte verkligen om hela upplägget. Rekommenderas verkligen! Kommendanten var såååååå fin. Bilder finns på FB.

Igår var det tvätt och städ. Bakade matmuffins. Mm mumsiga blev de. Sen var film o godis.

Linum: tack, tack, tack så mycket för i lördag och skjutsen. Vi hade verkligen jätte trevligt.

Storan blir väl bra på onsdag!!!!

• Carma07

Tjohoo

Semestertjejen här!! Idag är jag verkligen ledig. Ska sätta mig och göra upp lite planer för de saker jag vill göra och få gjort. Måste nog prioritera om lite eftersom jag kanske inte kommer orka allt jag vill. Sedan gör jag vad jag orkar och ser hur långt jag kommer. En av de saker jag ska göra under semestern är att fylla frysen med matportioner tills bebisen kommer. Har ni tips på frysmat!!! Kul med lite variationer.

Linum: Vad mysigt och kul med Marstrand. Usch, för ditt ben. Bedrövligt att du ska behöva gå så.

Ab: Låter som en härlig helg.

Ang fika på onsdag så är mina planer att ta bussen in och har önskemål om ett ställe inte allt för långt från centrum. Är lite jobbigt att gå för långt.

• Nides

Carma: Oh va roligt med semester....
    NJUT!!!

• Carma07

Oj, vad långsamt jag måste ha skrivit. Ni hann ju med hur många inlägg som helst emellan.

Frujj: Grattis på er bröllopsdag. Hoppas ni får det trevligt framför diskmaskinene.

Storan blir bra. Dit kan jag ta mig. Vart hittar jag fiket där?

• Carma07

Nides: Ja, det är underbart med semester och jag njuter i fulla drag. Börjar dagen med en stor dos BT.

• Ab fab

Carma- några recpet finns i din mejl nu

• Carma07

Ab: Tack för recepten. De lät väldigt goda. Lägger dem till min samling.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2