Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Tack vilka fina ord ni skriver.
Tror inte heller det är särskilt illa menat, men det känns ändå surt att folk ska kommentera ens kroppshydda. Särskilt då kollegan en annan gång klappat mig på rumpan och sagt att jag börjar bli stor. Då tar jag ju det som att hon inte menar att jag blivit stor över magen utan på andra ställen......Nåja.
Frujj,
"flodhäst" - elakt!
Jag har precis pratat med en kille som har designat en armatur åt oss. Han skulle berätta hur han tänkte när han designade den. 2 A4 senare har jag nog stöord så att det räcker och blir över... Desigers ÄÄÄÄÄLSKAR att prata om sig själva och sina produktbebisar...
Nibla- det är sådant vi är tillför. Vi har bra öron o snälla hjärtan.. o vi designar inte
Nu är jag hungrig!
Hungrig jag med... Sill och potatis till lunch i köket idag. *undrar lite hur man lär två katter att laga mat*
Nibla: Håller med de andra - du är vacker. Jag vidarebefordrar mailet jag fick av Abbe. Kommer mer efter hand som jag kommer igång. Vi kanske skulle ta en "lunchbytarlista"
Frujj: Tycker också "flodhäst" var elakt.
När min mamma säger "nu har du allt blivit tjock" brukar jag svara att "så tjock vet jag inte, men magen börjar allt bli bra stor".
Nibla: Mailet vidarebefordrat till dig.
Fortsätter på temat "säg vad du vill till nån som är gravid"
Min mamma har en tendens till att, varje gång vi träffas, alltid börja med att fråga hur mycket jag gått upp, vilket jag tycker är skitirriterande, det har liksom inte med saken att göra. Om jag går upp 10 kg eller 20 el 30, det har ju sina orsaker.. (vatten i kroppen tex i den här värmen ) Så till slut fräste jag ifrån och undrade varför det var så noga med att veta det.. då slutade hon fråga men jag har tänkt att frågar hon det igen så tänker jag svara med att fråga hur mycket hon själv har gått upp sen vi sågs sist.. HAHAHA kanske elakt men man blir sååå trött på denna kropps-offentlighet. (och ja mina hormoner gör inte mitt humör på topp som ni märkt)
Nä nu ska jag iväg till bm-läk o kolla att allt står rätt till. (hon oroar sig att "porten är på väg upp" )
Nibla- slog du ner tanten
Nu sticker jag. Hoppas ni får en härlig kväll. jag skall fika med väninnor
Godafton i stugan!
Abbe: Var bananerna goda?
Vilka hemska kommentarer ni underbart vackra gravida fruar får stå ut med! Dumma människor som försöker vara roliga på andras bekostnad... Jag tycker iaf. att ni är jättefina allihop!
Har vi kommit överrens om var vi ska träffas på Onsdag? Jag slutar "redan" 16:30, så jag hinner nog till de flesta ställen!(för en gångs skull, hihi!)
Saknar er alla... behöver lite positiva puffar och det är ni ju så bra på att ge!
*förvandlar mina armar till gummiarmar så att jag kan krama om er alla samtidigt!*
Carma: Gott att vara ledig va! Hihi!
*pözz*
Ps! Frujj: Gick det bra hos BM? Är porten på väg upp?