• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

God morgon,

Idag är en bra dag. Känner mig på glatt humör trots regnet och rusket. Fördelen med att jobba så här i semestertider är att det tar 20-25 minuter till jobbet, inga köer!!

Såg ju SATC igår. Njöt i 2,5 h!! Men blir lite irriterad på folk som sitter och småpratar mitt i filmen. Ännu värre är de som skrattar hysteriskt åt saker som egentligen inte var så roliga.....Nej, bio är inte min "cup of tea", det är för många irritationsmoment. Bättre med en DVD hemma i soffan!

• Linum

Nibla: Skönt att du mår bättre igen!

• Carma07

Godmorgon

Frujj: Tack för tipset med erbjudandet. Har anmält mig och skrivit ut lapparna.

Igår blev ännu en sen kväll. Vi satt och funderade kring vanliga intervjufrågor. Usch, vad svårt. Vi har ingen vana från sådant här någon av oss. Jag är glad att jag har tiden för mig sedan att rannsaka mig själv lite.

Nibla: Ibland kan man verkligen ha otur när man går på bio. Alltid någon som sitter ivägen eller stör.

• Nides

Godmorgon,

Carma: du har mail! Bara lite sånt som hjälpte mig på intervjun!

• Carma07

Nides: Tack för mailet. Matnyttig information som är utskriven.

• Ab fab

God morgon

Igår var det träning o sen födelsedagsfika för en väninna. Hem och fick röjarmani. Plockande undan (jändrans tonåringar), tvättade, vek tvätt, lagade mat. Var grymt irriterad på R när han väl kom hem från Bryssel. Tur att han choklad med sig hem.

• Nibla

Vilken seg dag....

Har surfat runt lite. Ska nu sätta mig och göra "lathundar" till min efterträdare. Älskar sånt, skriva manualer.

• Ab fab

oerhört seg dag. sur på R, gör inte saken bättre. Skall möblera om kontoret istället

• Nibla

Ab,
    Hur kommer det sig att du är sur på R?
    Hemma hos oss har det tvärtom varit väldigt kärvänligt på sistone, ytterst få irritationsmoment.

• Ab fab

för att tonåringarna är lata, för att R inte tillrättarvisar, för att vi skall spara gamla trasiga stolar... ibland blir det för mycket

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2