Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Halloj
Usch, så trött och yr idag. Håller på att hälla i mig vatten utifall det beror på det. Hade velat vara lite pigg idag och fått lite saker gjorda. Men, men...
Tezz: Krya på dig och hoppas att det inte bryter ut något mer. Åk hem och drick whiskey ikväll. Det och sömn brukar vara bästa medicin.
Tack för alla kommentererna på korten. Jag är jättenöjd med dem. Ska framföra kommentarerna till kusinvitamin också.
Ab: Kul att ni var på fika igår. Hoppas de få bären ni fick med er kommer väl till nytta.
Funderar på att plocka av resten av vinbären idag när det är lite bättre väder.
Hej hej!
Skitbrun linum vinkar från balkongen!
Kom hem igår kväöll efter två väldigt varma veckor i Torrevieja. Runt 40 grader varmt och väldigt trevligt.
Carma: Vilka fantastiska bilder!!! Ni måste vara supernöjda!
Hoppas att alla ni andra mår bra. Idag är det tvätten som gäller och sedan ska vi hem till mina päron och hämta missarna.
Hej hej!
Linum, ser du ut som en pepparkaka nu eller? Hur är det med ryggen då? Gick allt bra? Välkommen hem!!
Allt bra här, trist bara tt behöva jobba när det är så här fint väder. Det ska tydligen bli kasst väder till helgen... helt otroligt igentligen... *muttrar*
Ha en trevlig torsdag allesammans!
God middag
Likblek Carma vinkar tillbaka!! Välkommen hem igen Linum. Hoppas att resan har varit bra.
Vi är jättenöjda och glada för bilderna. Ska hämta dem på papperskopior idag. Har även framfört all positiv respons på bilderna till kusinvitamin. Hon blev väldigt glad över det.
Tezz: Tänk så här... det är "äckliga" 34 grader på vår termometer igen så var glad att du får vara inne hela dagen. Men jag hoppas vädret håller i sig till helgen för vi har planerat en liten utflykt till Smögen.
Hej tjejer...
Jag har inte hunnit/orkat hänga med på BT nu i värmen....
Hoppas att alla har det bra. Saknar ER och väntar på ny träff.
Tezz: glass på tisdag? Fick ditt mess igår. Tjoho...
Bullmammor. Hur går? heehehe
Puss puss
Hej tjejer!
Idag är tydligen sista varma dagen, tyvärr ska det regna i helgen. Ska försöka vara ute så mycket det bara går för att få lite sol! Apropå sol... ni vet väl att det är partiell solförmörkelse idag? 44 % kan man se från Götet... Mellan 11.35 och 12.00 tror jag det var som tydligast... (hehe, kanske bara jag som är intresserad av sånt) men iaf!
Ha det så gott tjejer!
Nides: Glass? Beror på vädret, men en träff med dig oavsett låter toppen!
Hej hej
Idag funderar jag på att ge mig ut i trädgården och utnyttja solen lite granna fastän det är varmt. Man vet ju inte när den kommer tillbaka sedan.
Nides: Hoppas du har det bra i värmen och på semestern. Om du nu fortfarande har semester förståss. Den här bullmamman mår bra förutom att jag är riktigt trött på magen just nu och orkar absolut ingenting. Längtar tills jag kan röra mig igen.
Tezz: Vad jag kunde se på smhi:s hemsida så skulle det regna först på söndag, men att det är mulet imorgon.
hej snyggingar
nu lämnar vi Skåne bakom oss. Det har varit underbara dagar av strandpromenader, drink på klubbhuset, goilfrundor o fantastisk mat. Min väninna är en fantastisk kock. Igår blev det ankbröst o apelsinrisotto, chokladpanacotta till desser. Mumms. Champagne till lunhc på lokala krogen Kust satt inte fel det heller.
Nu är det Göteborg som väntar. I morgon har vi picnic med vännerna. dt brukar vara ett hundratal som träffas- dricker vin, sjunger Bellman o har party. Förra året blev jag jättefull... hur pinigt som helst.
Skall vi gå på musikquiz i veckan som kommer?
Ab: Låter som några härliga dagar. Blir det någon bröllopsträff hos dig nästa vecka? Blev det något bestämt?
Hej
Ab: Härligt det låter med tur till skåneland. Gott med riktigt smarrig mat oxå!
Den här bullmamman mår oxå rätt bra trots värmen, lite jobbigt tycker jag att det är förstås och jag skäms inte för att säga att det ska bli liiite skönt när det blir lite svalare nästa vecka. Har varit ute med båten men det svalkar ju inte så mycket när man åker med vinden och det bara blåser 2 m/s.
Har varit hos barnmorskan idag och tittat till bebisen och det var inte alls så roligt som jag trott, den lille/lilla rackaren ligger på tvären! Så jag fick tid för vändning på Östra på tisdag. Kruxet är bara att på tisdag är ju vi på Gotland!! Försökte säga detta till min bm och få henne att gå med på att boka in en vändning måndagen när vi kommit hem men näpp, då var det minsann för sent. Hon föreslog att jag skulle låta familjen åka på söndag som är sagt och att jag kommer efter. Ehh nä tack!! Tänk om vändningen startar förlossningen o här sitter jag ensam och N och barnen är på Gotland!!
När jag kom hem så ringde N till Östra och pratade snällt med en bm där som i sin tur diskuterade med en läkare som kom fram till att det var ok att vänta till måndagen efter våran resa. Kruxet är att ju längre man väntar desto större blir bebisen och svårare att vända... större risk för snitt antar jag.
Jaja.. ska försöka tala bebisen tillrätta och se om den kan vända sig neråt självmant. Verkar som om den har gott om plats att hoppa runt på. Och vem vill inte ligga i en gossig bassäng när det är så här varmt ute??