Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Tjing i tråden
Äntligen lite svalare väder, men det här är lite att ta i. Mysigt så länge man inte måste gå ut.
Linum: Läste i din blogg att livet visar sig inte från den bästa sidan just nu. När var det som du skulle få en operation?
Bauti: Tack så mycket!! Är själv väldigt nöjd med just den bilden. Vilken kul idé med att turas om att överraska.
Vill jättegärna träffas och fika,men allt beror på dagsformen. Ena dagen är jag lite pigg och nästa är jag supertrött.
God morgon
bauti- va kul att du är tillbaka. Vilken husmor du är *imponerad*.
Ser fram emot rapport om bröllopsdagen. Vi planerar vår tillsammans men skall se om jag kan hitta på en o annan suprise till R
Vilket skyfall det var igår. Jag plaskade hem i värsta ösregnet. Kurade hemma hela kvällen. Lilla A hade gjort slut med pojkvännen så det var lite kärleksprat. Jag tittade på Ernst o läste Amelia. Livet kan vara värre
idag väntar träningspass, det första på fyra veckor. Träningsvärk i morgon alltså
God morgon!
Mycket att göra idag. Vi är för lite folk idag. *pustar*
Abbe: Jag får nog lämna över planeringspinnen till någon annan. Hinner knappt med att titta in här på dagarna så då kommer jag inte att hinna samla trupperna. Iaf inte som det ser ut idag!
Jag önskar att maken min ville överraska mig på bröllopsdagen, men det verkar inte bli nått. Får pika honom lite. Han har blivit så kass på romantik och skyller allt på att han "är såå dåålig på sånt där...!" Hmf! När vi träffades var han minsann inte sååå dålig på sånt. Han måste skärpa sig lite! hihi! Jag tror att jag har skämt bort honom!
Så, får skicka iväg detta inlägget nu. Började skriva för en timme sedan, Hehe!
Stackare, jobba inte för mycket T.
Mejlar ut o kollar
skickat mejl
fika
alt 1 söndag hemma hos mig
alt 2 onsdag 13/8 på stan
Linum- har du varit hos doktorn?
Hej!
Sitter här och slösurfar lite i väntan på att en kompis kommer på fika. Har inte träffat henne sen bröllopet förra året. GAH!
Sen kommer mormor och morfar förbi, morfar har hjärtopererats så han är som en ny människa, pigg och glad. Så roligt att se!
Tur att jag bakade tre sorters kakor häromdagen som man kan bjuda på.....
Igår var rena sketvädret ju, inte alls vad jag beställt.....Vi var på IKEA och brände lite pengar på diverse saker. Vi var inte ensamma där, har nog aldrig sett så mycket folk på IKEA förut. Jag som trodde att de flesta börjat jobba!
men du kan väl baka lite mer o svänga förbi Tezz o mitt kontor
Hej på er!
Sitter här och tycker attd et var rätt mysigt med regnet igår. Fick ju gjort massor av maträtter
Hur mår du Bauti? Är magen bättre?
Magen har väll repat sig lite. Men vågar fortfarande inte äta vad som faller mig in. Då brummar den till och vill inte vara med