Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Godmorgon,
Bauti Grattis!
Linum: Usch.. inte kul.
Ab: Tack meddl. på FB.
Idag skulle jag till jobbet egentligen men jag förlänger semestern med en dag till. Jag har haft öroninflamation. Det måste vara det jobbigaste jag har haft. På kvällarna har jag så ont så jag sitter o gråter. Igår var ingen skillnad. Sov inte en blund och jag orkar inte ta mig till jobbet. ska försöka sova.
Har iaf saknat alla. Och väntar på bebisar.
Förresten så kan jag inte fika på onsdag. Ska titta på min Måns!
Hej!
Carma: Spännande med magen!!!
Frujj: Låter som det är en liten vildning därinne! Håller tummarna för att han änder sig rätt nu och stannar där!
Bauti: GRATTIS!!!
Nides: Oj, hoppas att du kryar på dig nu!
Linum: Hoppas din remiss och tid kommer snart, NU!!
Själv så väntar jag också på en remiss och tid, fast jag berättar mer om varför senare... det är inget trevligt iaf...
*håller helt enkelt tummarna för alla som behöver!!*
fruT- tråkigt att höra att du inte mår bra. Håller en tumme eller två eller tre för dig.
Nides- synd att det inte blir fika för din del.
Var är Carma?!?!?!??!?!
*spanar intensivt* Undra om hon åkt in. Det blev ingen fika igår men sedan dess har jag inte hört av henne... nyfiken....
Abbe: Tack!
Oj, Såg att jag skrev HAN på Frujjs bebis! *fniss* Va lustigt!
*Spanar också efter Carma*
skall vi fika på Brogyllen igen? Eller annat ställe som kan vara bättre?
Jag är här!! *vinkar till alla* Har bara varit hos BM. Allt såg bra ut och bebis är leveransklar och ligger bara och väntar. Och eftersom jag väntar också tycker jag h*n kan komma nu. Normalt brukar jag sova väldigt dåligt på nätterna med ont i magen och höfter och överallt, men inatt har jag sovit som en stock genom hela natten. Och jag som ville att värkarna skulle sätta igång på riktigt.
Bauti: GRATTIS på er bröllopsdag idag. Har ni några planer för dagen?
Linum: Håller tummarna stenhårt för operation snart. Så här illa kan du inte ha det.
Tezz: Skickar kramar till dig. Håller också tummarna för dig att du får remiss och tid snart.
Nides: Inget kul avslut på din semester. Krya på dig!
Frujj: Hoppas din bebis tar sitt förnuft till fånga och lägger sig tillrätta!!
Nibla: Usch, vet hur det känns att sova dåligt på nätterna. Är så otroligt irriterad på min mage ibland att jag får utbrott här hemma. Tur att det inte är någon som ser mig.