Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Hej tjejer!
Jag hinner tyvärr inte komma till fikat imorgon! Fattar inte varför det alltid blir så här... förra veckan hade jag INGET att göra, denna veckan ALLT!!
Jag skulle verkligen vilja fika med er... *muttrar* Måste vara hemma, det kommer en kvinna imorgon för att titta på vår lght. Vi har sagt upp lägenheten så det är bäst nu att huset blir klart i oktobet! Sedan kommer det en besiktningsman för att göra en för-besiktning på lyan på torsdag och senare på kvällen kommer det en kvinna till för att kolla på lägenheten. Idag ska vi till mamma och på fredag fyller mamma år och då ska vi ut och äta... shit! När ska jag hinna börja packa???!
Krya på er era sjuklingar!
är inflyttningsdag bestämd?
Halloj! Nyss hemkommen efter en heldag på stan med E och W och Es kompis E. Först klippning för alla tre och sen en runda i affärer. Medan tjejerna härjade i affärer och lilleman sov så satt jag på Åhlens Cafe och drack en kopp te
Carma: Som omföderska kan bebisen fixera sig typ precis när värkarna börjar (det är väl det som gör att den fixerar sig) men man vill ju ändå att den ska ligga åt rätt hål även som omföderska senast i v 37. Så den här bebisen följer inte nån regelbok
Fick höra idag att planerade snitt här i gbg skickas till Skövde!!! Skulle så bli fallet så tänker jag VÄGRA!!!!!!!!!!!!! *MORR*
(Tänker ifall den skulle fixera sig med rompan ner så att det blir ett planerat snitt...)
Ok, 17.00 på brogyllen.
Jag kommer också, om inget oförutsett händer (typ att jag svimmar av smärta på vägen hem...)
*skickar en slängkyss till Abbe*
Nu har jag uppdaterat/lagt till bilder på
www.flickr.com/photos/cattinilsson/sets/
God morgon!
Snart kommer min efterträdare som ska sitta med mig på förmiddagen. Gillar inte att ha folk som "hänger en över axeln". I synnerhet inte om man som denna personen är helt humorbefriad........wish me luck!
Kan INTE komma på fikan idag. Antingen ska vi hämta vår nya bil. Har den inte kommit in, ska vi ut och äta med svärföräldrarna och svågern, han flyttar till USA på lördag.
Carma,
nåt nytt??
mornings
var på fantastisk konsert igår på kulturkalaset. Såg Hellsongs (spelar loungemetall*s*) Underbart.
Nibla- flyttar svågern nu? Utan flickvän. Synd att du inte kommer men siktar in mig på din terrass nästa vecka
Linum- kvinnor som du behöver blommor *viftar med pompoms*
frujj- du får prata med den unge maginnevånaren att han faktiskt måste följa regelboken.
i vilken mapp finns de nya korten?