• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Nides: Usch, det låter otrevligt. Kan man ha katarr i örat? Hoppas medicinerna hjälper.

• Frujj

Halloj
    Kan tyvärr inte komma på fikat idag. Upptäckte att stora E:s bowling börjar idag och det är precis samma tid som ni kommer ses i stan

Nides: Krya på örat!

• FruTez

Nides: Usch och fy!! Tur att du gick till läkaren igen! Krya på dig vännen... *kramar om*

Undrar hur det är för Addiz på landet?

Glöm inte att ni gärna får tipsa mig om affärer som säljer bikiniunderdelar!

• Nibla

Tez,
    Försök och leta på de ställen som säljer bikiniöverdelar!
    Jag hade nog gått till Chia som ligger ovanför Dubliners på Östra Hamngatan.
    Innan vi stack till Malaysia köpte jag bikini på Ellos, det är ju bara att skicka tillbaka om det inte passar.

• FruTez

Nibla: *fnissar* Du e för rolig!
    Den bikinin som jag har är köpt på Chia. Den är såååå ful!! När man har den storleken som jag har i överdelen, så finns det inte mycket att välja på. Funderade på att köpa en överdel på bravissimo på nätet och sedan köpa en underdel i göteborg. Vem vet, de kanske har fått in nått nytt på Chia. Undrar ifall man kan köpa bara underdelen där? Får ringa och fråga... Fler tips? Hur är storlekarna på tex. Lindex? Tänker då på bikinitrosan!

• Nibla

Det värsta är när man inte kan kombinera själv! Baraför man har stor byst betyder det ju inte att man har ett brett arsle, eller tvärtom.

Kan inte svara för Lindex....brukar inte handla där så ofta.

Har inte KappAhl badkläder också?

• FruTez

Nibla: Hmm... har inte tänkt på det! Jag får helt enkelt ta en shoppingrunda på stan och leta! Jag är helt shoppinggalen just nu... men har inte riktigt pengarna för det. Måste ju spara! *slår mig själv på fingrarna* Men så fick jag tillbaka 2 tusen på skatten *yay* och Hopsan, "råkade" hitta en jättefin jacka igår! *skratt*

Hur är det annars då? Hur går det med vickarien?

• Nibla

Det går sådär, jag gillar inte att vara handledare, utan vill mest sitta för mig själv och jobba. När man ska lära ut arbetsuppgifter måste man vara fokuserad och det är det minsta jag kan säga att jag är just nu. Hon måste tycka jag är världens virrpanna!
    Hon kommer imorgon förmiddag också.........Fast nu har jag förberett mig lite bättre.

Nu ska jag sticka!
    Ha det bra!
    Kram

• Linum

Tezz: Gå till Victoria borta vid S. Larmgatan (?). De har väldigt fina bikinis. Annars är Taillissime ett hett tipd. La Redoute fast större storlekar.

Jag ska kolla på ditt mail strax och konferera med tv-tittaren.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2