• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nides

Linum: hoppas att du får tid snart.

• Ab fab

Nides- stackare. Hoppas örat blir bättre.

Linum- va skönt med Carlanderska. Hoppas kort väntetid är KORTKORT

bauti- mejlar dig

Fika- när kan du Nides? Fru T vet jag kunde så där fr 17

• Carma07

Godmorgon

Bauti: Låter som en jättemysig bröllopsdag.

Frujj: Vilken olydig bebis du har. Men för omföderska kan de väl lägga sig tillrätta typ sista dagen? Ännu finns hopp!!

Nides: Hoppas du får ordning på örat snart.

Ingen bebis i sikte idag heller.

• Ab fab

jag kommer inte ihåg om jag tippade dig Carma till 11 eller 13. Så idag vore en bra dag för baby

• Linum

Carma: Du sitter väl inte och klämmer nu så att bebis kommer det datumet du själv har gissat?

Jag ska försöka komma och fika imorgon, men jag måste känna efter ordentligt först...

• Carma07

Linum: Den dagen jag har gissat är den enda dagen vi INTE vill att den ska komma. Jag valde den dagen för man kan ge sig sjutton på att h*n kommer då.

Min önskan är ju att bebisen kommer och vi hinner hem till den 18/8 så vi kan fira bröllopsdag hemma, så h*n har fyra dagar på sig att komma om det skall funka.

• Nides

Tack alla.. jag hoppas oxå att jag ska kunna höra igen.
    Ifall det blir vid 17 imorn så kan jag iaf vara med er i en timme.

• Bauti

Hej
    Vad sa vi om fikat i morgon?? (blubb blubb)
    Vilken tid och vart?

Skall iväg till hjärnskrynklaren för sista gånen nu. Känns lite konstigt efter som jag gått där varje vecka i över ett år.
    Men oj vad man har fått hjälp.
    Jag tror att jag kan tittulera mig mini psykolog. I alla fall för mig själv.

• Nibla

Sitter här och nickar till...har bokat vilrummet i trekvart så jag ska ner och ta mig en tupplur kl 13. Sånt man kommer undan med när man är höggravid!

• Ab fab

Baut- ja jäklar vad det har hänt mycket under året. Håller tummarna för fortsatt utveckling. För oss alla!

skall vi säga 17 på Brogyllen?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2