Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Linum: hoppas att du får tid snart.
Nides- stackare. Hoppas örat blir bättre.
Linum- va skönt med Carlanderska. Hoppas kort väntetid är KORTKORT
bauti- mejlar dig
Fika- när kan du Nides? Fru T vet jag kunde så där fr 17
Godmorgon
Bauti: Låter som en jättemysig bröllopsdag.
Frujj: Vilken olydig bebis du har. Men för omföderska kan de väl lägga sig tillrätta typ sista dagen? Ännu finns hopp!!
Nides: Hoppas du får ordning på örat snart.
Ingen bebis i sikte idag heller.
jag kommer inte ihåg om jag tippade dig Carma till 11 eller 13. Så idag vore en bra dag för baby
Carma: Du sitter väl inte och klämmer nu så att bebis kommer det datumet du själv har gissat?
Jag ska försöka komma och fika imorgon, men jag måste känna efter ordentligt först...
Linum: Den dagen jag har gissat är den enda dagen vi INTE vill att den ska komma. Jag valde den dagen för man kan ge sig sjutton på att h*n kommer då.
Min önskan är ju att bebisen kommer och vi hinner hem till den 18/8 så vi kan fira bröllopsdag hemma, så h*n har fyra dagar på sig att komma om det skall funka.
Tack alla.. jag hoppas oxå att jag ska kunna höra igen.
Ifall det blir vid 17 imorn så kan jag iaf vara med er i en timme.
Hej
Vad sa vi om fikat i morgon?? (blubb blubb)
Vilken tid och vart?
Skall iväg till hjärnskrynklaren för sista gånen nu. Känns lite konstigt efter som jag gått där varje vecka i över ett år.
Men oj vad man har fått hjälp.
Jag tror att jag kan tittulera mig mini psykolog. I alla fall för mig själv.
Sitter här och nickar till...har bokat vilrummet i trekvart så jag ska ner och ta mig en tupplur kl 13. Sånt man kommer undan med när man är höggravid!
Baut- ja jäklar vad det har hänt mycket under året. Håller tummarna för fortsatt utveckling. För oss alla!
skall vi säga 17 på Brogyllen?