Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Carma,
Med nöd och näppe. En tå om gången.
"om gången"???? ÅT gången.....
Hihihi! *fnissar åt Carmas kommentar om att Nibla får sitta som enhel karl och låta magen hänga ner mellan benen*
Carma: Det har ju varit jättelugnt på husfronten under semestern, men nu börjar det sakta rulla på igen. Annars så har maken gjort ett jättejobb tillsammans med svärföräldrarna och byggt hela garaget själv, även om det är mycket kvar. I helgen var vi där och målade. Har ont lite varstans idag och då har ändå panellocken legat på ställningar och inte varit uppsatta. Bävar inför den dagen vi ska måla hela huset!! *brrr*
Jag hade gärna åkt till Niblas altan, men har ju som sagt igen bil längre... *putar med underläppen* Har ingen lust att ta tåget och krångla med kollektivtrafiken...
Å vi som har världens enklaste kollektivtrafik till Lerum
bauti- du är ju en hejare på vistaprint. kan du hjälpa mig med original till korrespondenskort?
Är det någon som har sparat listan över festlokaler?
japp jag har en lista här. skall jag mejla den?
Abbe: Jo, men sedan ska man ju ta sig ifrån stationen till huset också. Dessutom ska jag ju ta mig från stationen i gbg och hem också... Känns inte så lockande!
Slutar strax! KRAAAAAAAM!
Det blev som jag trodde. En berlock till armbandet. Och så har vi varit och ätigt på La sombrita. SÅ god mat och billigt. Förstår att ni har rekommenderat det stället.
Fick oxå en stor bucket (haha, kan inte låta bli att tänka på Mrs Bucket, uttalas Buqe, i Skenet bedrar) gula rosor med pynt i.
Abbe, maila mig vad du behöver hjälp med på vistaprint.
Bauti,
mysig bröllopsdag! Blev han glad för pikettröjorna?
Jag somnade i soffan tidigare ikväll så nu är jag klarvaken och kan inte alls tänka mig att sova. Ligger och surfar i sängen.
Som jag trodde så ligger bebis helt fel igen. Kan känna tydligt ett huvud under mina revben. Suck. Känns sådär lagom kul.
Nibla: Jobbigt att vara vaken när alla andra vill sova, hoppas John Blund snart kommer på besök!
Nu ska jag dyka ner i sängen, är jättetrött efter dagens övningar. Imorgon ska jag in till stan och klippa mig, stora E och lilla W. Sen ska jag nog shoppa loss lite babymysiga saker. Känner för o shoppa lite
Ha de gött!!
Kram!