Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Jag tillhör dom som gärna går på date hemma hos andra - då kan jag avsluta när jag själv känner för det
Så bestäm ni plats hos nån annan - helt ok för mig!
det blir väl så- jag åker ju alltid kollektivt så mig stör det inte så mycket.
gärna helg för mig med - det enda jag vet är att 24-26 är jag i Barcelona- bara ledighet o shopping med en väninna. det skall bli så skönt
Frujj: Vad kul med skolan för E? Känner hon sig glad och förväntansfull för det?
Ab: Vad synd att det krockade med just den helgen. Hur funkar det helgen efter då?
Carma: Ja, lite glad men mest nervös tror jag. HOn tycker det är svårt att åka buss och ville från början tacka nej av den anledningen. Men jag kommer ju att åka med henne första veckan dessutom jobbar min mamma precis där oxå så hon har erbjudit sig att möta E vid Korsvägen coh följa henne upp för backen. Det är ju bara i början som det är krångligt med bussen.
I värsta fall, om det inte funkar, så får hon väl byta tillbaka till den kommunala skolan här, men det är ju bättre att börja med att testa den skolan, det går ju inte att byta till den sen.
Vilket hemskt väder det är idag, riktigt oktoberväder. Ska åka till Åbybadet och bada med barnen, det finns ett "upplevelsebad" där, gött då kan jag stå o plaska i vattnet och E åker rutschkana och W plaskar i den grunda poolen.
Frujj: Man lär sig bussarna. Och har hon både dig och mormor med i början så kommer det säkert att gå bra.
Ja, det är ruggigt höstväder ute. Tur att man inte gifte sig i år. Då hade nog tältet blåst bort.
Ja höst är rätta ordet. Fast på måndag ska det bli 20-25 grader och sol igen... Typiskt "skolan-börjar-idag-väder"
Åh, en sista sväng sommar. Vad besvärligt vädret är. Hur ska man kunna planera sin BB-väska när det håller på så här och när man inte vet när bebisen kommer? *suck*
Carma du får packa som du tror vädret kommer bli sen får väl maken hämta ett par långbyxor hemma om du inte fått med dig det. Det viktigaste är att man får med sig det man behöver under själva förlossningen - kamera, journal mm. Det som man inte kan skicka iväg maken att hämta.