• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Godmorgon

Fortfarande ingen stork trots att vi höjde mysfaktorn. Idag känner jag mig hyfsat pigg och tänkte fortsätta att städa så får vi väl se.

Nides: Hur är det med örat? Börjar det bli bättre? Och hur är det med nya bebiskatten?

Nibla: Sista dagen idag!!!

• Nides

Hej Carma, örat mår som sagt OK, och kissekatten mår jätte bra.
    JAg har inte haft någon större lust att blogga det sista. Men jag lovar nya bilder på lill-Tyson snart.

Jag har hört att om man bowlar så sätter värkerna igång.

*Ropar efter babycarma* KOM UT NU!

• Carma07

Nides: Bowla var något nytt. Jag kanske får ta en match ikväll då.

• Frujj

Godförmiddag!
    Nu har jag och stora E varit på en nya skolan och träffat rektorn och gått runt i lokalerna och kikat. Verkar vara en kanonskola! Tre sjuor, tre åttor och tre nior, större än så är det inte! Han berättade en massa om hur skolan funkade och det verkade kanonbra, hoppas nu att stora E kommer att trivas.

Carma och Nibla: Vad sägs om en bowlingmatch i helgen då?
    Vi har ju varsitt klot att bowla med
    På bebisfronten intet nytt här heller, tror den kommer ligga kvar till mitten av september, lika bra att ställa in sig på det direkt...
    Carma: Skulle du till Östra i första hand??

• Ab fab

bilder på baby-katten... det vill jag gärna se

• Frujj

Ab: när åker du på semester o kommer hem närdå?

• Ab fab

jag åker på torsdag o är hemma igen 31 augusti

• Ab fab

frujj
    va kul att det verkar bra med skolan. Verkade Stora E glad?

• Frujj

Ja! hon sa inte så mkt där men sen när vi satt i bilen på väg hem så pluddrade det ur munnen på henne.
    Det som bekymrar henne är resvägen dit (hon är rädd att hon inte ska hitta men jag ska åka med henne första veckan har jag sagt) o sen är det ju inget problem) och nästa bekymmer är hur hon ska berätta för sina kompisar att hon inte kommer gå på den skolan här. Men det är ju gjort och sen "klart".

Hmm nån som känner till spårvagnshållplatsen Getebergsäng?? Kan man från den till Gyllenkrooksgatan?

• Ab fab

Nibla har ju bott i krokarna så hon borde veta. För min del är det inte riktigt min del av stan

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2