• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

jag försökte snika mig in på Niblas terrass på onsdag

• Nibla

Hej alla,
    Inte säker på att jag kan ta emot er på onsdag. Måste iväg till K-backa på eftermiddagen och vet inte när jag kan tänkas vara tillbaka. Kan vi omplanera? Om inte annat, får ni komma när bebben anlänt. Såvida ni inte kan imorgon?

Apropå bebbe, var hos barnmorskan precis och den är fixerad. Jag har haft sammandragningar som fasen de sista dagarna, mått lite illa, haft lite småont så barnmorskan sa: "Frågan är om vi ses nån mer gång nu". Hihih! Hoppas det kan vara nåt på G!

Har varit och handlat, ska göra hemmagjord potatissallad till bräckt kassler. Sååå gott!

• Ab fab

Spännande Nibla! WOW du o carma kanske plockar ur ugnen samtidigt...

Vi attackerar din altan vid tillfälle. Vi kollar i morgon eller annan dag. Vi måste ju se babisen om inte anna "övar på mitt gullegulle guuuuuull"

• Frujj

Vem vet vi kanske är på bb samtidigt alla tre
    Eller så blir det helt omvänd ordning...

Ab fab skrev 2008-08-18 16:10:05 följande:

Spännande Nibla! WOW du o carma kanske plockar ur ugnen samtidigt...Vi attackerar din altan vid tillfälle. Vi kollar i morgon eller annan dag. Vi måste ju se babisen om inte anna "övar på mitt gullegulle guuuuuull"
  • Nibla

Frujj,
    Ja, vem vet!?

Jag har börjat packa väskan. Vad ska man ta med sig egentligen, du som är "veteran"?

• Nibla

Sist ut, först in.....

Idag ska jag äntligen gå till frissan!!! Ska även springa lite ärenden på stan efteråt, om jag orkar..... Hoppas att det inte blir så varmt idag. MIna ben är redan som stockar!

Hur hade ni det på bröllopsdagen igår, Carma?
    Det slog mig förresten att om ni skulle åka till Zazzis krog i Partille så har de inte öppet på måndagar, i alla fall hade de inte det i maj, för vi tänkte också gå dit på vår bröllopsdag......

• Ab fab

god morgon

Slappar hemma så här på morgonen. Skall till läkaren om en stund- bara vanligt cytologprov så ingen spännande sjukdom

Igår åkte R o jag ut i skogen med fika o letade kantareller. Inga kantisar men väl härlig fika vid en tjärn

Carma - vad gjorde ni igår?

Tvättat tvättstugan full. men nu är det tomt

• Carma07

Godmorgon

Igår kom maken först hem med lite blommor. Det var en rolig överraskning. Sedan satte vi oss och kollade vart vi ev skulle åka. Men eftersom jag inte kommer i några kläder längre med min känsliga mage och han såg hur björnläppen började komma fram bestämde vi oss för att hämta mat och käka hemma istället. Så under tiden han var iväg så dukade och fixade jag lite fint hemma iställlet. Efteråt fick vi sitta i soffan och krama magen istället för bebis.

Som sagt så var det väldigt skönt med ett uppehåll i all väntan, men idag är min babyblues tillbaka igen med besked. Tårarna bara rinner så fort man kliver ur sängen. Just nu är det inte ens roligt att få en bebis och jag vill inte känna så. Jag förlitar mig på att det kommer att ändras dock när vi väl har h*n i våra armar.

• Frujj

Godmorgon!

Carma: Kanske ingen större tröst men jag lovar, det kommer en bebis vilken dag som helst. *kramar om hårt*
    Rätt vad det är så sätter det igång och så sitter ni i bilen på väg till förlossningen... sen är det lustgas för fullla maskar (inte muggar ) och sen kan ni kramas och pussas med ert lilla underverk!

*kram*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2