Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Godmorgon! Eller förmiddag.. har varit vaken tidigt som vanligt. Eller som gravid vanligt kanske jag ska säga. Brukar vara grymt morgontrött men inte nu inte... Fast det är rätt gött att komma ur sängen före W och kunna duscha och fixa lite innan han börjar storma runt.
Stora E tjatar varje kväll om att hon ska få lägga sig senare (regeln är just nu "tyst och släckt kl 21.00 piiip) men varje morgon denna veckan har hon varit som en dö sill och imorse flög hon upp kl 7.10 och bussen går 7.39. Som den elaka mamma jag är så skuttade jag inte upp kl 6.30 (när jag ändå var vaken) för att väcka henne utan tänkte att hon får lära sig.. sen kan man ju tala om för henne att om hon slutar försova sig så kanske hon kan få töja på tiderna längre fram.
Ja Västtrafik.. vad ska man säga?? Suck... ska nog formulera nåt snyggt och maila tillbaka nån dag.
Nibla: hihi vad kul med affären o din pappas kommentar... Fast det är rätt skönt att handla så tidigt, man slipper knö med kundvagnar och trängas i köer..
Ab: Hoppas ni får en trevlig hemresa! Och inte hamnar i Amsterdam med nåt förvirrat tåg... och spa lät inte fel... njut!
Hej tjejer!
*tittar in och hoppas på en bra dag*
Bauti: Aotch! Stackare!
Frujj: Kan det vara så att de menar att det var trafikfarligt efter själva hållplatsen och inte på den? Har också råkat ut för sånt och då grälade jag och ett par personer till på chaffisen. Han sa just det att han inte kunde stanna förrän nästa hållplats. Men det var ju inte alls "farligt" att stanna bara några meter senare då. Tycker du ska tjöta mer på Västtrafik, deras chaffisar behöver gå nån kurs i Service!
Nibla: Du är för rolig! *ser framför mig hur du och pensionärer med rullatorn i högsta hugg tävlar om att komma först in på ica!
Ab: Ha det så skoj på jobbet!
Ni har mail!
Fru Tez,
IDAG är det fredag!!!! Fast för mig har det varit fredag i två veckor... *fniss*
Jag har också råkat ut för att bussen inte stannat vid rätt hållplats. Eftersom jag skrek "Hallå? Ska du stanna eller?" ganska argsint, så stannade chauffören...
Vad gillade ni mitt nykomponerade ord? Nibla - läs min blogg!
Linum,
Jag läste för en stund sedan. Klockrent!!!
Linum: du e bra smart du
Nu har jag bråkat klart med idioten från hsb. Hon tycker det är ett normalt slitage när man borrar i köksskåp????
Undra om hon sitter på rätt plats?
Jag blir totalt jävla skogstokig på sådanna idioter
Nå väl, nu har mannen dragit iväg för segling. Skall bli skönt med en P fri helg.
Bauti: Vad gött med segling i helgen, det ska ju t o m bli fint väder
Nides: Hur gick det för dig med selgandet i veckan?
nides är en landkrabba...
Vore bra om dottern skaffade sig sånt mod och röstresurserna för detta bara.. Hur lär man henne det?