• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

Jag har haft några värkar under dagen men alls inga regelbundna.....För att man ska åka in till förlossningen ska man ha tre värkar på 10 minuter. Jag har haft tre värkar på typ fyra timmar.....så man vet aldrig!

Vissa förlossningar börjar ju med värkar och så går vattnet när man ska till och krysta och som i mitt fall, vattnet går men inga regelbundna värkar..... We'll see!
    Jag hoppas i alla fall att jag INTE ska behöva åka till mottagningen på Östra imorgon bitti utan om jag ska nånstans så är det i såna fall till förlossningen.

• Ab fab

ta ett allvarligt snack med ockupanten (snyltaren *s*) Någon ordning borde det väl finnas. Den lille kraken skall vara snäll mot sin mor... annars ingen mat, leksaker, moppe eller eget rum...

• FruTez

Nibla: Oj, va häftigt att det börjat hända grejer! Tack för att du håller oss uppdaterade, hihi, nyfikna som vi är. Håller tummarna för att bebisen bestämmer sig för att flytta ut ikväll!

• FruTez

Hej Abbe! *vinkar* Hur har du det där uppe? *fniss*

• Ab fab

tjingeling Fru T. Mycket jobb -lite förvirrat men annars är det bra. Hur har ni det i grottekvarnen?

• FruTez

Ab: Här är det bara finfint! Sitter och tittar ut på Lisebergs gästhamn. Ser gött ut där ute i solen. Längtar ut till, enligt va jag har hört ryktas om, sista sommarvärmen!

• Bauti

Hej hej.

Linum:
    Grattis på bommulsdagen

Nibla, skönt att det händer något ialla fall. Hoppas att knodden anländer säkert.

• Linum

Bauti: tack, fast 6 oktober är ju inte idag...

Pratade med carma förut. Det går bättre och bättre för N. Inte så mycket krångel kvar nu. Carma och J mår också bra.

Vi skulle ha picknick förut men när vi kommit en bit i bilen började det att regna, så vi picknickade på vardagsrumsmattan istället. Goda mackor, tända ljus och Michael Bolton på Ipoden... Mmmmm.

• Linum

Anyone här?

Jag har precis vaknat...

Nibla: Bebis, hund eller alien?

• Linum

Det var hemskt vad jag är ensammmen idag då...

Ok. Jag släpper bomben.

På fredag har jag fått tid på Carlanderska! Operation 18 eller 19 september. Jag ser en ände (och en snabb sådan!) på eländet!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2