Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Abbe
Funkar det nu att ge kommentarer??
fast inte när man är anonym
Tillbaka från hisingen.
Abbe
Nej anonym får man inte vara hos mig
Godkväll
Idag är vi hemma på permis över dagen. Ska tillbaka ikväll till 2200-tiden då det är dags för hennes medicin. Imorgon kommer vi att vara där hela dagen eftersom vi ska till en ögonläkare som ska kolla att ögat inte tagit skada av sugklockan. På lördag får vi åka hem på helgpermis för att testa att sova med henne hemnma. Om allt fortfarande ser bra ut på måndag så kommer vi att få åka hem. På fredag kväll är det sista dagen på hennes antibiotika och då åker även den sista artärnålen i huvudet och hon är helt fri från sladdar, slangar och nålar.
Hinner inte läsa ikapp något ikväll. Hoppas ni alla mår bra.
Lite kul att Frujj och Nibla lyckades pricka in samma dag. Är det någon som hade tippat det?
Ha det bra och så finns jag på tråden igen nästa vecka.
*vinkar till carma*
Vad härligt med en sladdlös bebis Hoppas att allt går bra så att ni får komma hem igen.
Ingen hade prickat rätt. Nibla var närmast med 4/9 och flicka, fast det var ju på sig själv hon gissade, så jag misstänker något lurt där... Hmmm...
Välkommen hem Carma!
Du e saknad på tråden
*vinkar tillbaka*
Tack Bauti.
Tack alla för samtal och sms! Det har varit skönt att få se och höra lite av omvärlden.
Linum: Vilken datum hade jag tippat på Nibla? *nyfiken*
Försöker lära mig att skriva med en hand. Vi har börjat få erfara att hon har humör. Men äntligen så sover hon.
Till helgen ska jag se om jag hinner uppdatera bloggen med lite bilder.
Dags att skynda sig att fixa det sista innan vi behöver åka igen. Vi hörs mer till helgen.
Tjingeling mamma CARMA. Så roligt att höra från dig o din familj. Hälsa pappa J också.
Vi har saknat dig mycket. o Tänkt på dig massor. Det vore så kul att se lite bilder på den lilla temperamentsfulla N. Knut (tomten) vinkar glatt till er.
Little N goes un plugged;.)
Gute morgens
vinkar från Essen till alla fikabrudar o nyblivna mammor
Gute Morgen på dig själv, abbe!