• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Linum

Frujj:
    Namn som återkommer i ätten ni härstammar från är:
    David
    Alexander
    Edward
    Henry
    Jonathan
    Adam

Kanske kan vara något?

Nibla: Vilken härlig berättelse!

Carma: Skönt att ni har fått mysa hemma i helgen. Hoppas att det blir bestående

• Ab fab

Alexander var jag också inne på. Simon går ju på båda språk.

• Frujj

Mmm gillar Alexander oxå. Fast då heter min bästa kompis son det.
    Gahh vad det här är svårt!!

Vad säger ni om Tim? Charlie?

• Ab fab

Charlie är ok. Tim är ett hundnamn för mig

• Frujj

Nä nu ska jag passa på o duscha. Lilleman sover i vagnen och W är på dagis med pappa N. I eftermiddag ska vi tillbaka till sjukhuset för PKU-testet (ett blodprov som tas på alla nyfödda bebisar efter ett par dygn för att utesluta vissa ämnesomsättningssjukdomar)
    Lillen kräktes blod (!) imorse oxå.. hmm måste fråga om det med! Läskigt!

• Frujj

Ab: Nääää säg inte så
    hihi
    Men det är som Lukas, det är hur vanligt som helst bland småbarn idag och det är en hund för mig oxå
    Och Pontus är en häst *fniss* (sorry Bauti)

• Linum

Charles (Charlie) är för övrigt också ett namn ur den ätten. Jag glömde skriva upp det bara...

Tim gillar jag! Kände en liten söt kille som hette det en gång. Han kallades för Timpan om jag inte minns fel.

Jag tycker definitivt INTE att Sprängsten funkar i alla fall

• Linum

Abbe: Det är just Bruce som är "efternamnet".

• FruTez

Hej tjejer!

Abbe: Tack, ska försöka uppdatera bloggen mer nu när det börjar hända grejer med huset!

Intressant med namn. Vi hade en hund som hette Lukas när jag var liten. *fniss* Fast jag tycker nog att varken Tim eller Lukas är några jättehundiga (??) namn längre, eftersom det är så många pojkar heter så idag. Till skillnad från Ludde som för mig är jättevovvigt!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2