Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Tezz: *skrattar* var läste du om det?? Den där med Ann Ahl har man ju hört förut men inte den med göte Borg.. hahaha
W heter Bruce i andranamn.. haha inte namnet man hade valt som första namn men vi har ju en kul histora i släkten bakom det namnet. Tror jag berättat om det förut annars kan jag maila om det *vill inte skriva här*
Kan skriva ner hur förlossningen var oxå om nån vill veta
Nu ska vi åka till Sjukhuset och göra det där provet och då får man sin journal oxå, ska bli kul o läsa vad som egentligen hände.. var lite dimmig ett tag!
Kram!
Hallick Svensson.. haha jojo
var det inte Addiz som hade en som grymt namn på någon läkare. Linum- kommer du ihåg. Alltså namn som var roligt
Abbe: Jo, jag har åxå för mig att det var Addiz som träffade en läkare som hette nått helt otroligt. Hon trodde ju att de stod fel först! *fniss* Linum, Addiz, va var detför namn? *ropar*
Frujj: *fnissar* Hallick bruce Svensson! DET låter bra! *not!* Du får förresten gärna maila över Hallicks *ehm* jag menar bebisens födelse! *fniss*
Jag kom på ett smeknamn på Nibblas bebis, Scarface! Tänkte på lillans upplevelse med skalpellen! *fniss*
BT bebisarna, Hallick och Scarface! *fnissar* Va ska vi hitta på för smeknamn carmas bebis då? *funderar* Pysselguruns avkomma? Nä, för långt!
Märks att jag är rastlös va! hehe!
Abbe: Vad vi är duktiga som hjälper stackars förvirrade brudar
visst är vi. Men så är vi ju gurus också
Jag är inte riktigt med på detta med att man MÅSTE gifta sig ett speciellt datum... Varför inte kolla när som är bäst att gifta sig istället?..
Och är det ett speciellt datum som är viktigt får man ju anpassa sig till utbudet.
Frujj- ser fram emot din berättelse också