Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Halloj nu är jag oxå här, för en snabbis.
Håller på att tillaga dagens kulinariska lunch: NUDLAR! Det är så det får vara när tiden inte riktigt räcker till.
Välkommen hem Carma! Måste kännas underbart att vara hemma och bebis är bara ERAN *kram*
Imorse försov sig stora E och jag vaknade till ett hysteriskt skrikande, gråtande och vrålande... hade varit vaken med lillbebis mellan 2.30 coh 5 och var helt slut så jag orkade inte ens reflektera över det. Känner mig som en hemsk mamma och det blir ju inte bättre av att stora E tror att jag inte tycker om henne längre. Och så orkar jag inte ens gå upp och få iväg henne till skolan.. Hmm jaja det blir nog bra det med.
Linum: Vad är middagsfrid för något? Låter intressant i en dietists öron
Middagsfrid är ett företag som levererar hem mat till dig med en veckomatsedel som är balanserad och väldigt god. Gå in på deras hemsida och kolla: www.middagsfrid.se
Det är så skönt att slippa ägna tid åt att komma på vad man ska äta. Visst kostar det lite extra, men bara att slippa åka och handla är väl värt alla pengara. Passar utmärkt för barnfamiljer.
Hej tjejer!
Är här bara en kort stund. Idag ska vi koppla över hela växelsystemet till Örebro. Vi ska på föreläsning med en röstcoach! Imorgon och på torsdag ska hon sitta med var och en av oss och ge feedback. Vem vet, jag kanske kommer att prata som hon den där Teliarösten när vi är klara, haha!
Carma: va kul och skönt det måste vara att få va hemma och slippa sjukhus och slangar! Ser fram emot att få komma hem och våldgästa er och gulla med lillskrutten!
Linum: Åh, gratulerar till uppskärningstiden! Skönt att ha en dag att gå efter nu!
Frujj: Hoppas storskrutten inte är lika arg när hon kommer hem. Det låter som ett tufft jobb att vara trebarnsmor, men du fixar det! *peppa*
Förresten, blir det någon fika eller nått sånt idag?
Nu måste jag sticka!
KRAM på er alla!
Tezz: Ha en trevlig dag. Ser fram emot att få prata med Fru Telia eehh fru Tezz menar jag
Linum: Låter spännande måste spana in deras hemsida. Mitt mål har varit i flera år att göra en veckomatsedel att följa så det blir lättare att planera och handla och allt det där men jag har ju inte ens tid att göra själva matsedeln. Fast nu har jag börjat lite grann och är på god väg. Har en liten dröm om att göra nåt av det nångång.. som man kan använda.. hmm *hemlighetsfull*
Uppskärningstid...jo jag tackar! Bra ord
Frujj & Bauti: Ni har mail.
Frujj: Du kan få låna några veckomatsedlar av oss om du vill. Har kopierat från vänner som har prenumererat under våren. Nu under hösten kör vi varannan vecka så att vi kan låna recept av varandra. Smart va?!
Hej på er!
här är en till som kör pekfingervalsen, hehe. Lillan sover på min arm efter att ha gjort premiärturen i vagnen, runt kvareret. Ungefär vad jag mäktar med, med tanke på snittet....
Frujj, då har vi varit vakna i skift inatt. Hon höll mig vaken mellan 12-02.30......Hon verkar vara väldigt kvällspigg och väldigt morgontrött. Vi lyckades i alla fall sova mellan 06-10.
Kram från en trött men lycklig morsa!!
*vinkar till nibla* Kul att du är här, morsan
Om drygt 1 vecka är vi snittade båda två (även om mitt snitt blir betydligt mindre...).
tjingeling alla brudar
-veckomatsedlar. Vi har alltid det o jag har sparat dem fr 2007 o 2008. det går utmnärkt att kopiera. Veckans finns på min nya blogg också