Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Nibla
Blr det eldflammor på sidan av barnvagnen nu
eldsflammor o stora kniiiiivar
Abbe, nu kan du oxå lämna kommentarer på min blog. Vad gör man inte för sina vänner
tack snälla söta B. nu får du blogga rejält
Hejsan
Ab: Ja, det var dem från jobbet.
Nibla: Vad skönt att få lite nattsömn.
Idag ska jag roa mig med Försäkringskassan. *urk* Dels så har jag ännu inte fått pengarna för de första dagarna jag ansökte om och sedan har vi fått intyg att skicka in för de dagarna vi var på sjukhus. FK är nackdelen med att vara mammaledig.
Vilken tur att jag inte sa något dumt
Hoppas det löser sig med FK. Hota med bt-brigaden annars
BLÄ för FK
Skulle till dom i förra veckan och lämna in mitt sjukintyg. Då har dom tomtarna lagt ner FK i Mölndal. Dom hänvisar till Nordstan eller KUNGSBACKA!!!!!
Utan att förvarna.
Hallå eller, vad håller dom på med????
Bååring
Hej tjejer!
Här var det verkligen lugnt! *ser mig omkring*
En röstlogoped var här på jobbet och hon har haft individuella samtal med oss alla. Hon satt och lyssnade på mig under en stund när jag jobbade. Jag var väldigt nervös. Hon lyssnade på betoning, tempo, andning, variation osv osv. Efteråt så vände hon sig om till mig och sa: Jag måste gratulera "företagsnamnet" för att de anställt dig! Du har en jättebra telefonröst, tempo och uttal. Dessutom la jag märke till en sak, du ler när du pratar med kunderna!
Det har jag inte ens märkt själv, hihi! Då jobbar jag nog på rätt ställe! *fnissar glatt*
Hur mår alla våra BT-bebisar och mammor idag då?
Tezz: Hon har ju helt rätt, logopedissan! Fast det visste jag redan innan... Du har en utmärkt telefonröst och utför säkerligen ditt jobb med bravur.
Det är väldigt lugnt i den här tråden. Jag jobbar och står i, fast snart är det lunch och "Providence"