• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

hihii... nu skall jag på stadspromenad

• Carma07

Linum: Då får du skratta åt mig också. Det visste inte jag och har aldrig tänkt på.

Frujj: Fick tyvärr aldrig tummen ur på en gravidförsäkring och sedan blev det för sent. Vi försöker med vårat nuvarande försäkringsbolag och skulle de mot all förmodan inte vilja det så flyttar vi våra försäkringar till det bolaget som vill.

Ab: Tills på måndag är maken hemma igen och kan hämya äpplena.

• Linum

Nu ska det lagas linssoppa i det kallebäckska köket!

• FruTez

Hej hopp! Sitter kvar på jobbet en stund till, fastän jag slutade för en halvtimme sedan. Vi på jobbet ska träffas på Soho och käka middag ikväll. Det är två kvinnor som ska avtackas som gått i pension. Det är faktiskt de två kvinnorna som jag ersätter! Det ska bli intressant att gå till Soho, har aldrig ätit middag där.

Nibla: Vilken fin bild på lillan i GP!! Sååå SÖT!

Ha en trevlig kväll mina damer och bebisar! *bugar*

• Nibla

Frujj,
    Vi tecknade en gravidförsäkring, och genom den är bebisen försäkrad i 6 månader. Ska kolla lite noggrannare....

Carma,
    Vad härligt det lät med att "lufta rumpan"! Vår lilla måste ju ha skena för höften, så hon måste ju kläder på sig för jämnan. Men vi fuskar lite på morgonen och på kvällen då vi myser med bara blöjan på.

Tez,
    Min teori om att BVC kommer på hembesök är dels för att man ska slippa störta iväg med bebisen och även för att de ska ha lite koll på vad bebisen har för hemmiljö.

Grannen var precis här med en present till lillan. Gulligt!!

• Bauti

Soho. Trevligt Tez. Väntar på beskedet från köket

Nu har ett par öl slinkit ner och mensvärken är inte illa

Abb, Linum: Shopping listan är på fylld med svarta ljus *längtar*

• Frujj

Nibla: Om det är genom TH du har din gravid försäkring så är det bara att ringa o säga till att bebis är född och att du vill göra om försäkringen till en Trygga Barnförsäkring, det kostar inget de första 6 mån (precis som väntabarnförsäkringen)men man får mer "skydd" Ringde dem i dag o de rek att man gjorde så!
    *lite tips bara*

• Ab fab

Nibla- vilken snygging det var i tidningen igår. Men inte ett enda hack syntes ju *hihi*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2