Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Hej på er!
Idag är första dagen hemma ensam, N har börjat jobba. Känns lite konstigt. Just nu sover hon bredvid mig i soffan.
Jag har förresten uppdaterat min blogg med lite foton, bla.
Tez,
Ang besök från BT-patrullen så får ni ta en kölapp....... Släkt och vänner står på kö för att komma hit.
Nibla: Släkt och vänner... men är inte vi vänner? Då får du helt enkelt se till att bjuda hem dom andra snart så att du kan bjuda hem oss nån gång sedan!
Abbe: Var är det du går och tränar nånstans?
Jo, självklart, uttryckte mig lite klumpigt.
Linum... och varför åkte du förbi mig... hade ju muffins nybakade till dig...
Tezz- Life exclusive i Hasselbladshuset
Nibla- va konstigt det måste kännas att vara själv kvar. O för N att åka iväg. Kul med bilder- det är så roligt att få följa med i utvecklingen
Hej
Abbe, jag skall kolla in den affären.
Vi skall snart hem till P's bror som har byggt sig en lägenhet på vinden av sin fastigehet. Kul att se en sådan annorlunda lägenhet.
Meddelar mer sedan.
Nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar kursen *närrvös*
glöm inte att ta foton Bauti på lägenheten-sånt är så kul att se
www.flickr.com/photos/andreasnilsson1976/sets/72157604365844847/
Här har ni bilder som Andreas själv ha tagit.
wow.. vilen underbar lägenhet
God förmiddag, Här är det natt när det är dag och dag när det är natt.. eller nåt sånt.. Lilleman har en förkärlek för att vara vaken mellan 1 och 5 ungefär och så även inatt. Så man är lite mör när man måste gå upp 6.45 för att vinka hejdå till stora E innan hon går till skolan.
Linum: Vi har kompisar som bor där i skogarna utanför Nödinge, när de flyttade dit för några år sen och vi åkte dit första ggn och medan grusvägen blev smalare och mer och mer skog gjorde vägen mörkare tänkte jag... ALDRIG att jag hälsar på dem mitt i vintern när den här vägen är täckt av snö.... hihi men nu har vi varit där även vintertid.. hehe
Är det nu på fredag det är op-dags?? Får du stanna kvar över natten eller åker du hem samma dag??
Bauti: Det kommer gå jättebra på kursen *skickar styrkekramar*
Och oj vilken skogsfångst!!
7 liter var inte illa!
Nä nu är det dags att laga middag! Tomatlasagne blir det idag!
Ahh. Hann lägga in en ny bild på bloggen oxå!