• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Bauti

Åååååååååååå, men nu är den inte till mig. Utan till Maria. Hon är inte så glittrig.
    Måste ha blivit något fel med generna???

• Carma07

Halloj

Efter en slapparmorgon har jag nu dockat in lilltjejen vid mjölkstationen och passar då även på med lite datortid.

• Carma07

Och då var typiskt ingen annan inloggad.

• Frujj

Carma: Har oxå suttit dockad vid mjölkstationen hela förmiddagen. Eller ja, inte JAG utan lilleman.

Åh så typiskt! Ska ju på bröllop imorgon ohc då blir W sjuk!!! Ska vara tärna så hela dagen är fullspäckad och nu sitter man här med sjuk W... förkyld, feber och skriker emellanåt att han har ont i örat. Hmm funderar på om man ska rusa iväg till doktorn för o kika i örat men ibland om man är för snabb så ser de ju inget ändå. *paniiik*
    Tyyypiskt kunde inte förkylningsbacilluskerna väntat till söndag åtminstonde???

• FruTez

Hej tjejer!

Tack Abbe och bauti för trevlig lunchdate!

Frujj: Va jobbigt att storgrabben blivit sjuk! ska maken din också med på bröllopet?

• Frujj

Jag, maken, stora E och lilla bebis ska med. Bruden är stora Es fadder så "därför" hon ska med oxå.. men lille W får snällt stanna hemma *puh*
    Får la se hur det blir nu...

• Bauti

Fujj
    Den skulle jag kunna tänka mig.
    Det blev en diskret blå shoppingvagn (som det nu heter) till syster.

Tack flickor för lunchen, det får vi göra om. Riktigt mysigt att luncha ute.

Ni har mail!!!!

• Carma07

Ab: Är ni hemma imorgon förmiddag? Vi funderar på att hämta äpplena då.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2