• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

God morgon! Är som ett "utsketet äpplamos" idag, lillan har varit vaken halva natten......
    Men medan jag sov lyckades jag drömma om Linums hankatt som forcerade vår källardörr. Drömtydning, någon??

Idag ska vi hem till en tjej här i förorten som jag lärt känna på Familjeliv, vi ska tröffas för första gången idag. Hon har en son som är tre veckor äldre än lillan.

• Ab fab

Men Nibla... är du otrogen mot oss

Vattenmeloner, Linums katter... det känns som det behövs proffshjälp*s*

Hoppas du blir uppiggad av luft o promenad

• Linum

Red.anm: Gösta väger knappt 4 kg och är inte så duktig på att just forcera dörrar. Han öppnar dem genom att hänga sig på handtaget. Det farligaste den katten gör är att han lägger sig i knät på en och kurrar tills man smälter.

Nibla: Sök hjälp!

• Carma07

Tjingeling.

Har varit på besiktning idag igen. Det fungerade bra att gå dit med henne och lillsessan låg och jollrade med bvc-tanten.

Nibla: Har studerat lite drömtydning för länge sedan, men dina drömmar klarar jag inte av.

Bauti: Trist att han inte kunde köpa lägenheten. Känner tyvärr ingen som är intresserad.

Linum: Hur länge till är du sjukskriven?

• Linum

Linum är hemma i minst 2 veckor. Har redan tråkigt... Någon som vill leka någon dag?!

• Ab fab

Abbe är ledsen så hon leker gärna. Blivit av med plånboken idag. Tappat den vid kontoret.

• FruTez

Hej tjejer!

Surfar förbi lite snabbt. Ska försöka äta något. Har bara ätit några salta kex idag. I den här farten borde en bieffekt bli att jag blir pinnsmal på nolltid?? Nån som vet när aptiten kommer tillbaka efter en magsjuka?

Har uppdaterat helgen om min oerhört spännande helg. NOT!

Kram kram på er!

• Linum

Abbe: NEJ! Plånbok tappad icke gott... Jag gjorde det en gång och blev så skärrad att det enda jag kom ihåg att spärra var... bibliotekskortet

• FruTez

Förresten, någon som vet ifall man kan få tillgång till att se ett avsnitt av När & Fjärran utan att behöva betala? Tv4 tar 49 kr genom ett abonemang för att man ska få se gamla avsnitt på nätet. *muttrar* Jag är ute efter När & Fjärran del 10 där Dogge och Anki var i Venezuela... Hjälp bitte?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2