Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
YIPPIII
min plåbok låg i posten idag!!!!
Gött, Abbe! Ett litet leende med posten mao
ett stoooort leende
Hej hopp!
Linum: Tack för trevlig fika igår! Hoppas inte att du tog i så ärret sprack i körkan!
Frujj: Roligt att springa på dig o lilleman!
FRUKOST! *yay*
Abbe: Åh, vilken tur och va skönt med plånkan!!
är så lycklig för den
Tezz: Tack själv! Kul att jag glömde ge dig pengarna i alla fall... Maila mig ditt kontonummer
Ärret höll, men det kliar som saaaatan.
Frujj: Dahls var ett bar ställe för barnvagnar. Eller hur? Då tar vi där nästa vecka tycker jag.
ja fika nästa vecka! när?
Hej
Var tvungen att testa testet.
Din personlighetstyp:
Vänliga, flexibla handlingsmänniskor. Fokuserade på snabba resultat. Lever för stunden. Risktagare som lever på högvarv. Har inget tålamod när saker dras i långbänk. Lojala och moraliska, men med flexibel syn på lagar och regler om så krävs för att få något uträttat. Socialt begåvade och populära.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Säljare, marknadsförare, poliser, ambulanssjukvårdare, medicintekniker, datatekniker, datasupportanställda, entreprenörer, komiker, rallyförare, brandmän, militärer, revisorer, snickare, hantverkare, lantbrukare, servicepersonal, transportarbetare, väktare.
Idag skall vi göra fransk förlägning irl. Hon som jag går med tar med sig två tjejer. Lite kul, vet ju inte hur det blir. Men naglarna jag gjorde igår blev jätte bra.
Inatt sov jag med en maskin påkoplad mig. Ett band runt höften och ett runt brösten, underrmarna.
På magen satt dosan som regestrerar allt. Från dosa till ett finger gick det en sladd som skulla mäta syret i blodet.
Och en slang som gick upp till näsan för att ha koll på andningen.
P var rädd för att han skulle trassla in sig i mig
Men det gick faktiskt förvånadsvärt bra att sova med den. Såg ut som sputtnick med alla sladdar.
Skall iväg och lämna in det för annalys. Domen kommer om två veckor.