Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Carma och Nibla: Ni ska väl fika/luncha på stan nästa vecka? Frujj har redan kollat på stället med extra stor barnvagnsplats Dahls på Hamngatan (Nordstan).
Nibla: Va mysigt det låter med långpromenad i solen! *tittar ut genom fönstret och längtar ut*
Carma: Jag lovar att uppdatera så fort det går! Maken är där och tar lite kort idag. Tyddligen var allt färdigtapetserat!
Abbe: Det löser sig med tanten (arbetskamraten) Hon är lite speciell och jag brukar försöka ignorera hennes små kommentarer. Det brukar funka bäst så! Fast lite svårt när hon börjar skälla på mig, speciellt för nått som jag inte gjort!
Ska man vara utklädd den 31:e?
Black & scary, Tezz... Om du tycker att du är det i svarta byxor och svart skjorta, so är det fine med mig *pussar på tezz*
När är det fika nästa vecka då?
Nibla: Vi har inte riktigt bestämt, men jag kan ju vilken dag som helst utom torsdag eftermiddag. Vi tänkte oss en lunch inne i stan som sedan utökas till en fika när folk har slutat jobba.
Tisdag eller onsdag kanske?
Jag röstar på onsdag!
Har för mig (eller har jag drömt nu igen) att Ab inte kunde på onsdag 1/10?
Jag röstar för måndag eller tisdag!
Kul att springa på er igår, Tezz och Linum! Blev lite förvånad när jag såg två "kändisar" i skyltfönstret
Sen såg vi ju en riktigt kändis på andra sidan fönstret... fast i min förvirrade värld var han ju äldre och hade mindre näsa än orginalet.. hahahaha
Tack för jättefin present till Lilleman.
Ska maila hon med hudvården och se vad hon har för förslag på dag. Ska bli kul!
Nibla: Hör av mig om det funkar att jag kommer iväg.
Linum: Hänger med på fika om jag känner att det funkar. Bestämmer det den dagen. Men vill hemskt gärna träffa er.
jag skall köpa konst på onsdag tyvärr.
måndag o tisdag funkar jättebra.
var på folkteatern igår. Riktigt bra pjäs. Tre kärlekar. gillade den mycket. Lång o hemma sent. Passade på att hångla med R. Ville inte gå tilljobbet idag
Abbe: Vi pratar lunch, inte kvällsfika. Kan du på lunchen?