Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
har en lunchdejt redan den 1/10. Går det annan dag vore det kanon
Mig spelar det ingen roll när det blir. Bestäm ni!
ja bestäm ni. jag försöker fixa om det går. springer förbi er annars ändå
Jag kan bara onsdag eller torsdag. Abbe, kan inte på onsdag. Kan alla på torsdag, månne?
Jag kan torsdag men ska vara på Carlanderska kl 15, men vi hinner väl med en lunch innan dess
ja lunch innan vore så kul¨
Hur mår ni alla idag?
nides? Hur har du det?
Skall någon med till Liseberg idag? Håkan H 20.00. Ja jag vet.. han kan inte sjunga men jag avgudar honom ändå
Vi åker till torpet i eftermiddag. Stannar till på söndag, åker då till Skövde på 2-årskalas. Brorsonen fyller år.
Ska gå skogspromenader, lösa korsord framför brasan, mysa med lillan och svänga ihop en äppelpaj. Åh vad jag längtar! Älskar torpet på hösten!
Har börjat packa lite för oss....hjälp vad grejer man ska ha med sig helt plötsligt. Lite annat än när det bara var jag och N.
minsta lilla tur så ser det ut som jorden-runt packning
Godmorgon
Idag försov vi oss men lillsessan såg till att maken kom i tid till jobbet. Vi har haft en lugn morgon och nu har jag badat henne och låter hon ligga och luftas nu.
Nibla: Det låter som en underbar helg vid torpet. Då blir det ingen fika för oss idag iaf. Åker jag till ditt torg så blir det i eftermiddag.
Ang fika kan jag vilken dag som helst.
Hej
Vaknade imorse med feber, ont i kroppen och huvudet.. usch! Känns lite influensaaktigt. N hade nåt liknande i veckan så det är väl samma skit som jag har åkt på.
Har dessutom fått väldigt ont i min ena mjölkcentral. Vet inte om det är mjölkstockning eller ont av det andra. Vem sjutton ringer man och frågar om det??
Såvida jag är frisk till torsdag kan jag luncha/fika då. Måste bara vara tillbaka hemma till kl 14, ska hämta stora W då. Men bussen går ju precis utanför Dahls så det är ju bara att gå ut och gå på.
Ni får mail alldeles strax!