• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Linum

Är du på jobbet i eftermiddag? Jag ska nämligen hämta korten hos Tezz (vid kl 4), så jag kanske kunde få krama på dig också?

• Ab fab

jag är på jobbet. Lite sliten, smutsigt hår o ont i magen men kramar tas gärna emot

• FruTez

Tjohhoo!

Här är jag, tillbaka från de döda! *skratt*

Linum: Skulle vi ta en fika eller hade du andra planer? Jag slutar 16:30 om du är ledig.

Vilken fin halloween inbjudan ni gjort! *moahahha* (fniss) När måsta man OSA senast? Vi flyttar så jag vet inte om jag kan komma än...

• Linum

Tezz: Ni behöver ju inte flytta hela tiden... Jobba lite hårdare en annan kväll, så viger du 31:e åt mörkrets makter...

Moooaaahhhaaahhhaa

Jag kan gärna ta en fika. Kommer förbi vid 4-tiden.

• Nibla

linum,
    Jag och N mår bra, bara att jag är lite tröttare än honom eftersom jag är nattlig mjölkcentral. N sover som en stock! Tur det för han har megamycket på jobbet nu.

Fikan igår var trevlig, fast förstås inte lika trevlig som våra BT-fikor. Helt enkelt trevligare folk på BT än FL. *fniss*

Idag ska vi till Sandared. Träffa en kompis (gammal barndomsvän, så jaf är inte otrogen idag igen) och gå barnvagnspromenad. Sen ska "trofén" visas upp för min faster.

• Linum

Nibla: Har en kompis som kände sig som en mjölkkossa efter ett tag. Hon bara väntade på att det "riktiga" livet skulle komma tillbaka. En del stänger ju in sig så mycket i mammabubblan att när de väl kommer ut igen vet de inget annat än att vara mamma. Nu tror jag ju inte det om er tre...

• Bauti

Hej!

Kursen går som smort. Idag skall jag lägga akryl. Igår satte vi tippar.

Tez. Inget kul med magsjuka. Det absolut värsta som kan hända en.

• Ab fab

fika? ja varför inte. Borde jobba men kan ta med datorn hem istället

• FruTez

*hjärtat i halsgropen*

Linum! Jag spillde ett glas vatten rakt över korten som du ska hämta!!

*pustar ut*

Korten klarade sig... *pust pust*

Kuverten klarade sig ganska bra de me!

*darrar av adrenalin*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2