Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Jag menar givetvis 00.30-2.30.....
Hej
Frujj, Oscar är fint, det heter min sköldpadda som bor hos syster.
Snnart börjar kursen. Kl.17.00 drar det igång. Så varje dag nu i 10 dagar är det kurs mellan 17-21. Så den 6/10 börjar jag på salongen.
Vem som vill får gärna beställa tid. Jag behöver ju 100 praktiktimmar, så boka bara på nu.....
skriv upp mig på listan!
Har lagt lite bilder på bloggen igen!
jag har oxå lagt till bilder på min blogg!
vilka sötnosar, frujj!!
Bauti: Kul att kursen äntligen drar igång. Och bara 10 dagar, då är du ju snart igång.
Nibla: Har också haft dagar man bara tröttnar och känner sig irriterad. Och efteråt känner man sig som världens sämsta mamma. Skitjobbigt.
Fina bilder ni har lagt upp. Har också uppdaterat bloggen.
Dags att göra lite nytta.
God morgon
Gårdagen gick som smort. Det var utbildning på manikuire (hur stavs det då??). Det var rena barnleken. Idag är det dags för att lära sig att sätta på tippar.
Ingen som ni vet som behöver köpa en lägenhet??
Tomas som bor där nu har inte råd att köpa den.
3:a i Kallebäck med nytt badrum och kök. Stamrenovering gjord och alla fönster, fasader balkonger är bytta.
Bauti: Vad kul att det går bra! Tyvärr inte intresserad av lägenheten. Du måste kolla bilden på mitt ärr på bloggen Mmmmmm...
Idag ska jag nog ta mig in till stan och köpa några böcker. Börjar bli lite tomt på nya titlar i bokhyllan.
Linum, har sett det. Tyckte att det var lite litet
Åh va synd bauti att han inte kunde köpa den. Så tråkigt - hoppas att det kommer en köpare snart.Tyvärr ingen jag känner som behöver vad jag vet
Kul med kursen. Manikyr Mina naglar längtar!