Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
God morgon på er!
Vi var på promenad i Botaniska igår. Vilka dahlior de hade! Helt fantastiskt! Fast jag är väl lagom knäpp nu också som uppskattar livet som om jag vore påtänd...
Så SATC (filmen igår)... Den var ju jättebra! Det måste ju bara komma en till. Kändes nästan så.
Det ligger ett foto på mitt ärr på bloggen. Var bara tvungen att be M fota igår när vi bytte plåsterlapp...
hej Linum- du måste ha sett ut som en kalv på grönbete
Igår hade jag trädgårdsdag- rensa o klippa ner. Resultatet är inga naglar kvar o massar rivmärken. BAUTI- jag ser verkligen fram emot när du är klar med din kurs (grattis o lycka till!!!)
Sen var det fika o bio med väninnorna.Min absoluta favoritbok- Brideshead revisited hade blivit film. Väldigt brittisk. Ok film men inte fantastisk.
idag blir det yoga o sen fika hemma hos Tonsårs A:s mamma. Surar på R idag så vi får väl se hur det blir*s*
Godförmiddag
Har lyckats gå upp ur sängen och klä på mig, byta på och klä två barn, duscha, äta frukost, ge W frukost, plocka ur diskmaskinen och fyllt i en blankett... Wihaa! trodde det skulle vara ren katastrof på morgonen ensam med två små.. men än så länge har det gått bra förutom att Lille W är hemma sjuk idag. Men febriga barn kan vara ganska pigga... han springer mest runt och är sådär "jobbig". Petar på allt, river i en massa och håller på. Som tur är sover liten än så länge... hmm Dagen har bara börjat... hihi
Linum: Hääääääärligt att höra att det känns bra!
Ab: Varför surar i dag? Du får kika upp mot den blå himlen och tänka "ahh härlig höstdag idag!!!"
Ähh .. ibland är R inte så himla flexibel
Har lillleeeebooooo fått något namn ännu eller skall jag bara kalla honom LB
Han heter fortfarande Lilleboo... hmm satt och kikade igenom några släktforskningspapper igår för o se om jag hittade nåt kul där i, men vad säger ni om Reinhold, Sverker eller Jan-Åke??
*brrrrr*
Just nu är resten av familjen mest inne på Oscar.. hmm och jag vill Tim el Alexander. Hehe
Svårt det här! Slutar väl med att vi får dra lott...
Ab: Ah oflexibel karl.. hmm vad gör man med en sån?
Jag var oxå lite småpurken på min man igår, fast inget större än att han är världens sämsta fotograf... var ju på bröllop i lördags och eftersom jag var tärna var jag ju tvungen att överlåta kameran till maken. Kikade igenom bilderna igår och hälften av dem är suddiga.... och de andra där lyckas han alltid klippa halva kroppar och sånt. Jag menar när man tar foto på ett brudpar vill man ju ha med HELA klänningen... inte bara överkroppen och sen är resten av bilden himmel eller träd bakom. Funderar allvarligt på att skicka iväg honom på fotokurs
oflexibel o gammaldags Ähh.. jag ignorerar honom ett tag, gör som jag vill o sen brukar det gå över
Oscar är bra. Tim.. nja... (nu klampar jag säkert i klaveret ordentligt men då får förlåta en förortstant utan barn*s*) men är det inte lite y-varning på det? Håller på Alexander. Passar bra ihop med W tycker jag
Oscar är fint! Sverker är ganska vanskligt på engelska... Jan-Åke heter min pappa så säg inget dumt nu
Nu har jag varit på vårdcentralen och bytt mitt bandage. M bytte ju det igår, men det blev lite luftbubblor under så jag tog det säkra före det osäkra.
Har varit och köpt mig en Allers (=bästa korsorden i branschen, Nibla vet), så nu ska jag ägna resten av dagen åt ett svårt kryss.
Så länge det inte blir Jerker eller Dick