Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
*gäsp*
Hej flickor.
Vaknade av att telefonen ringde kl 0745. Vem i hela ..... ringer då?
Jo, Therese på PEAB som ville meddela att äntligen (efter 6 månader) har min duschhörna kommit till Kallebäck.
Så nu sitter jag här som ett fån och väntar på att klockan skall ila iväg så jag kan åka till salongen.
*gäspar ikapp med Bauti*
Har just ätit frukost
Bebis snarkar i vagnen, maken är iväg på ett ärende och de två andra är på skola/dagis. Skööööööööööönt med en stund för sig själv!
Hoppas ni andra mår bra!
Nibla: Ja vi har tänkt vigselkyrkan, lille W är ju döpt där oxå, dessutom med samma präst som både ni och vi hade vid vigseln. Får se om det går o få honom igen, kanske inte så viktigt men hade varit lite kul kanske
Goddagens.
Hade planerat sovmorgon idag, men det funkade inte. Har haft lilltjejen hängandes i mina armar och tuttar sedan kl åtta i morse. Nu har hon äntligen somnat, men vaknar när jag lägger ner henne. Hann iaf få på mig kläder och tvätta håret.
Idag var det lungt på tråden. Jobbar alla?
Hej
massa jobb o stökigt i största allmänhet. Har kört mitt livs första spinnpass... överlevde åtminstone
Hej!
Nu har vi varit på långutflykt. Gick hemifrån kl 11 för att träffa två "mamma-kompisar" för lunch. Blev sushi. Jag som är van att äta sushi i Eriksberg, Gbg's bästa sushi, var sådär nöjd med sushin i förorten. Lillan var snäll och sov genom hela lunchen.
Sen var vi på BVC, allt var bra, hon går upp i vikt som hon ska. Gick sen till ICA och handlade och nu är vi hemma. Håller just nu på att utfordra lillan medan jag skriver med ena handen. (multitasking)
Ab,
Spinning!! Min favorit, jätteskoj eller hur? I alla fall effektiv träning.
Vilken härlig dag Nibla.
för min del är rumpan ännu stelare
Någon som behöver köpa en trea i Kallebäck??
Har fått bannor från hsb att jag hyr ut i andrahand. Så nu måste jag säja eller ha den tom
Trodde man fick hyra ut bostadsrätter hur länge man ville? Och att tidsbegränsning bara gällde hyresrätter....märkligt!
Inte helt rätt läge att sälja nu, med tanke på bostadsmarknaden....
Hej
Kan inte sova
Vondas för hur jag skall göra med lägenheten.
Men tror mer eller mindre att jag måste sälja den. Har inte råd att ha kvar den och att den står tom.
Har mailat han som bor där och lagt korten på bordet. Synd, han var en jätte bra hyresgäst.
Men erbjudit honom att köpa lägenheten.
Vi får se hur det blir.
Det var inte detta jag hade önskat mig just nu. Har nog med att tänka på kursen och hur jag skall brottas med FK och AF.