Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
God morgon.
Hoppas det löser sig bauti. Jag vet att min förening knorrade när jag hyrde ut i flera år och det var ju för att jag bodde utomlands. Vill du ha lägenheten kvar?
Igår fikade jag med vänninor efter jobbet. Chokadpaj på SOhO.. inte dumt alls. Fick nya kuddar till sovrummet- blev kanonfint
Idag skall jag luncha med en av mina gamla vänner. På eftermiddagen skall vi fira chefen som fyllt 50.
Stel i kroppen men ingen träningsvärk, men det känns att spinna var jobbigt. Idag blir det mer lugnt... lite pilates
Linum.... I MORGON!!!!!!
Abbe: Yeeahh!!!!!
Jag tror att jag börjar bli lite nervös, eller nåt. Fast jag vet ju att det kommer att gå jättebra!
Har vrålmycket att göra innan 5 idag, så jag får slita mig igen...
Tjingeling allihop! Jag berättar hur det har gått på lördag!
Goddag
Ab: Igår var lilltjejen riktigt jobbig så maken fick åka direkt hem och sedan fick vi besök. Vi gör ett nytt försök att hämta äpplena idag om de fortfarande är ok.
Bauti: Jobbigt med lägenhetsstrulet. Hoppas det löser sig till det bästa.
Linum: Lycka till imorgon. Tänker på dig.
Bauti: Nyfiken på din nya frisyr.
Hej
Carma, den nya frisyren finns på min blogg
Abbe, Thomas som bor nu i lägenheten skall kolla om ha kan få lån. Han tris så bra i den. Det vore det bästa tt sälja till honom.
Bauti: Kollat in din nya frilla. Du är skitsnygg!!!!
God morgon
slappade rejält igår. Inte många knop i soffan. Zappade mellan Idol o Roomservice
Hej
Carma, tack!
Skall på stan och leta födelsedagspresent till syster yster. Jag skall leta efter en dramaten, då i tuffare modell än tant Inga på 85 har.
Hon har svårt att bära tunga kassar efter en bilolycka.
Vipflasch (tror jag det stavas??).
o jag som såg en sådan cool dramaten i Paris- helt klädd i rosa fjäderboa