Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Vilken lustig grej egentligen.. Carmas lilla N föddes på samma dag som W är född och Niblas L och våran lilleskrutt är födda på samma dag...
Hmm nån här i gänget som är född 11/8?? (stora Es dag..)
11/8 är väl bautis bröllopsdag?
Linum: Hmm ja det är det.
Vilka bra dagar alla väljer
Japp det är det
Linum
Nu har jag rullat omkring på hela övervåningen och vält massor av saker.
Den där gymbollen är ju LIVSFARLIG!!!!
Jag har tom ont i benen efter uppumpandet.
Måste non införskaffa hjälm, knäskydd, handledsskyd mm.
Carma: Har J oxå börjat jobba? N börjar på måndag nästa vecka.
Bauti: Hihi... Akta dig för trappan bara! När jag blir bra i benet kan jag komma hem till dig med min boll i släptåg, så kan vi rulla ner för backen tillsammans!!! Chickenrace!
Nu har jag och maken gjort maränger med citron och pecannötter. Får se om det blir några över till hans jobbarkompisar imorgon
Frujj,
Vi har redan bokat kyrka för dop. Det blir mellan jul och nyår, den 28/12, eftersom N's bror är hemma från USA då. (Han ska vara gudfar)
Det blir här i förorten med mottagning i församlingshemmet efteråt.
Hade ni tänkt vigselkyrkan?
Är sååååååå trött idag. Mamma var precis här, grät en skvätt och fick ett par goa kramar.
Frujj: Maken har börjat jobba. Kände att dels behövde vi komma tillbaka och in i vardagen igen och dels för ekonomins skull.
Bauti: Jag skrattade gott när jag läste din blogg och bloggen. Kan se framför mig hur du rullar omkring och rasar allt. *gapskrattar* Den verkar farlig den där bollen.
Vi kommer att ha dop, men har inte alls börjat planera den ännu. Det får bli när makens syster har möjlighet att komma ner. Hon och min bror är faddrar.
Ab: Det blev ingen tid att hämta äpplena idag. Lilltjejen spydde rejält här hemma så det stod som en hel fontän. Det tog lite tid att trösta henne efter det och sedan fick jag göra om hela amningen eftersom det måste ha blivit tomt i magen. Vi gör ett nytt försök imorgon.
Bauti: Ska ju stå "...när jag läste din blogg om bollen."
Carma
Ja det är inget att leka med *kollar vad hemförsäkringen täcker*