Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
jag är grymt impad (inga ironiska fniss här inte. det är verkligen så)
har ingen arbetslust. Hittade skojig blog.....
www.uglyfood.com/
Urk vilken äcklig mat på den där bloggen...
Nä nu ska vi till bvc på första besöket sen får det väl bli en snabbis till backaplan o lindex. *spana bh*
Hahaha
Tyckte att Cat Litter Box Cake såg smarrig ut! Undrar om den smakar som jag kommer ihåg? Jag åt nämligen kattskit en gång när jag var liten...
Hej på er!
Grattis till N på treveckorsdagen!
Min lilla skrutta har äntligen somnat, så jag och N har hunnit göra egen äppel/morotsjuice. Har fått låna en manick av en kompis som pressar ur saften ur frukten och ur rinner världens goaste juice. Äntligen får vi användning av alla äpplen!
Har inte riktigt fattat att jag ska vara hemma med min lilla skrutta sisådär ett år framöver. Känns verkligen konstigt!
Just nu ligger hon här bredvid och sover som en liten ängel......3,2 kg kärlek! *svävar som på moln*
Nibla: Råsaftcentrifug? Trevlig manick...
Ska N vara hemma också eller sköter du marktjänst över hela tiden? Lägg ingen vikt vid min fråga - man gör precis som man vill. Är varken för eller emot. Har väl ingen åsikt mer än att man får göra precis som man vill... Bla bla...
Linum,
Vi har väl tänkt att jag ska vara hemma ca ett år, sen ska N ta en dag i veckan. Vi förlorar tyvärr för mycket pengar på att N ska vara hemma på heltid. Synd att det ska vara en pengafråga att få kvalitetstid med sitt barn....
Tycker de borde slå ihop föräldrarnas inkomst och räkna ut föräldrapenning på det, så man får ut lika mycket oavsett vem som är hemma med barnet.
Just nu tycker jag väldigt synd om N som måste börja jobba igen och inte får vara hemma och gosa med vår lilla ögonsten.......
Nibla: Jag håller med dig fullständigt! Iofs kan det väl vara skönt att vara hemma i ett helt år, men det blir ju lite orättvist. Det där med sammanslagen inkomstberäknad föräldrapenning lät som en bra idé. Det tycker jag att du kan gå till val med! Jag röstar för!
Nibla for president!!!
*fniss*
Go, Onibla
Trevlig helg tjejer!
*go nibbla!*