Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
annars försöker jag ta över dem på måndag om det är ok med er. Då är R hemma igen. äpplena håller ju sig
Jag menar FK inte KF (kanske någon ny instans??)
lycka till med shoppingen i morgon.. hoppas ni får plats i bilen på hemvägen
Hon är rutinnerad Volo anstäld och kör V70
Carma: TryggHansa är de som haft barnförsäkringar längst i Sverige o sägs ha de bästa försäkringarna (o nä jag är inte opartisk, har alla tre försäkrade där nu o har varit jättenöjd med dem )
Ni kanske kan få krångel med tanke på vad som hänt, men ring o prata med dem o så kan det ju hända att ni får en försäkring med ett antal klausuler, men som de sedan kan ta bort efter hand som lillan blir större och när de ser att hon inte har några men. Bättre o ha en försäkring som täcker något än inte ha nån alls!
Förresten, hade du nån Vänta barn försäkring??
Då ska väl den i så fall täcka ev förlossningsskador??
Carma: Jag har svårt att tänka mig att man kan friskriva en bebis från allt! En benbrott, diabetes, sjukhusbesök utomlands på grund av olycka etc kan man ju knappast friskrivas från. Stå på er!
KF är väl Coops gamla namn.. hehehe ja där kanske man kan ha samtal oxå *skojjar med Bauti*
Nu när det finns flera bolag som har barnförsäkringar kan man ju ringa runt o förhandla, som sagt
Se på mig.
Hade dom vetat vad jag skulle bli så hade jag inte haft en enda försäkring *asg*
Här kommer en rolig sak från en helt annan tråd:
Om Konditori Wasa i örebro:
"Beställde tårtor till min sons 1 års dag. Jag bad speciellt om Ingen marsipan, inga nötter. För det första så fick vi vänta i 20 - 30 min, för dem var inte klara när vi kom, fast dem lovat att vara punktliga för vi ahde bråttom. Ena tårtan var det marsipan i o klädd med flagad mandel, den andra tårtan var med klädd i flagad mandel. Kunde inte se tårtorna förns vi kom hem till kalaset för dem hade snörat in kartongen. Och man litar ju på att man får det man beställt. Men tji fick vi. Aja, det gick ju bra iaf. Tackar bara gud för att det var synliga nötter på, så att personen som var nötallergiker helt enkelt kunde avstå från tårtan och inte behöva dö för att det var inbakat och inte syntes..."
Undrar om hon vet att mandel inte är en nöt... *fnissar*