• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

bauti- varför maskin? Såg du ut som en robot
    Kul med naglarna. Mina händer skriker efter din hjälp

• Bauti

Abbe
    Jag har andningsuppehåll på natten. Så den maskinen skall kolla om jag behöver ha en hjälpmaskin framöver på nätterna för att inte hålla andan.

• FruTez

*muttrar* Har varit på jobbet i två timmar och är redan trött och irriterad på en kollega. Hon är en sådan person som säger vad hon tycker och tycker för det mesta att allt är jobbigt. Som tex. så tyckte hon att 20 kr/person var för mycket pengar att lägga för att köpa present till vår chef som fått barn. Sedan är hon sådan som ifall hennes mobil ringer när vi fikar så svarar hon och pratar så högt (och ljust och nasalt!!) att vi andra som sitter kvar nästan inte kan prata med varann! Hon tar ingen hänsyn... *muttrar* Nu fick jag mig en halv utskällning av henne för att jag inte höll med henne om en sak här på jobbet och jag försökte förklara varför jag tyckte som jag gjorde, men hon vägrade att lyssna och svarade irriterat! Det är ju faktiskt inte lätt för mig att veta alla rutiner och vad det är som gäller speciellt när det är 12 personer som gör lite som de själva vill. Hur ska jag veta vad som är rätt när alla gör olika??

F´låt... var bara tvungen att skriva av mig lite...

• FruTez

bauti: Har du sömnapné? Pappa har en sådan maskin att använda på natten...

• Carma07

Halloj

Idag försöker jag ha en sovdag när lillsessan sover. Är så trött.

Bauti: En del intressanta karriärer du fick. Du och jag som datatekniker. Det skulle vara något.

Ab: Vad skönt att du fick din plånbok tillbaka.

Tezz: Jag är så nyfiken på hur det går med erat hus. Blir detr någon uppdatering snart? *väntar med spänning*

• Bauti

Carma: *asg* ja vi kan ju allt om datorer

Abbe: jag har missat vad din plånbok har gjort. Hade den rymt??

• Ab fab

japp plånboken rymde i förrgår. puts väck. men någon vänlig själ hade hittat den *tacksam*

• Ab fab

vilken skön dag det är ute. Ville inte alls gå in efter lunchen. idag skall jag på teater- tre kärlekar på folkteatern. O i morgon är det Håkan H på Liseberg *lycklig*

T- hoppas ni hittar ett sätt att komma överens
    frujj- kul med hudvård.gör jag gärna
    carma- hoppas du får sova lite

• Linum

Har varit ute och tagit en promenad runt Delsjö golfbana. Det var första gången sedan 8 april. Det var nämligen det allra sista jag gjorde den dagen...

Abbe: Har du ätit på Zazzis restaurant i Partille - La Stazione?

• Ab fab

idag åt vi lunch på mamma indien aka navkapseln. Man får maten på rostfria fat som ser ut som navkapslar

Japp varit på Zassis. Himla trevligt ställe. Käkade kanongod lunch där men inte varit där på kvällen. Gillar henne. Lunchkrogen de hade i Göteborg förut var kanon. O jag gillar hennes svar i GP

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2