• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

tjingeling. nu packar jag ihop mig. Mot firsören. Samma som Fru T. återkommer med rapport

• Linum

Nyklippt Linum vinkar "god helg" till alla sina söta flickvänner!

• Bauti

Hallå fruar.

Ingen kurs på två dagar. Kurshållerskan har varit sjuk. Desto fler timmar nästa vecka.

Pussar på er!!!!

• Frujj

Godkväll
    jag har tydligen fått mjölkstockning. Tack för tipset om amningshjälpen Nibla, tyvärr hade de stängt så jag ringde till den bb-avd där jag låg. Fick lite tips och om det inte är bättre imorgon så verkar det som om jag måste åka dit. Får väl hoppas att det går över fast just nu har jag jätteont och känner mig febrig och konstig. Blä!
    Fast tur ändå i oturen att det är helg så N kan vara hemma och ta hand om vildbattingarna

Ha en skön helg!

• Bauti

Hej

Jag blev helt plötsligt barnvakt till två ungar på 6 & 8 år. Vibeke (som har salongen), hennes syster är och föder på Mölndalssjukhus. Och deras föräldrar är i Danmark. Så nu sitter vi här med två ungar som skall sova snart, förhoppnings vis.

• Linum

Vi var och åt på La Stazione i Partille igår. Fantstisk pasta och väldigt bra service! Åk dit!!!

Idag blir det promenad och mys i soffan.

• FruTez

Hej tjejer!

Usch, vilken vecka jag haft... Började med magsjukan i söndags för en vecka sedan. Var hemma från jobbet måndag och tisdag. Jobbade på onsdag, men borde nog stannat hemma, för jag var helt slutkörd på kvällen. Vaknade med värsta mensvärken på torsdagen och alldelles darrig och svag. Jobbade, men hade en väldigt stressad dag på arbetet, med tjurig kollega och flyttplaneringetrubbel. Sov konstigt natten till fredag och direkt när jag kom till jobbet på fredagen så såg jag inget! Det bara blixtrade för mina ögon och jag var helt väck! Ringde morsan med gråten i halsen och hon sa att det var "bara" migrän så jag tog en tablett som jag fått av henne. Gick och la mig i vilorummet 40 min. men var fortf. konstig efteråt och jag hade tom. svårt att prata så det var bara att pallra sig hemåt igen... har inte gjort många knop lördag och söndag och det är nog precis det jag behöver, vila! Som det kan gå med en släng magsjuka och stress! Hoppas att jag ska vara pigg och redo för en ny vecka nu.

Abbe: Hur var frissan? Fint ställe hon har öppnat va?

Linum: Gillade de korten?

Frujj: Krya på dig och din mjölkcentral!

Hoppas allt är bra med er tjejer annars! KRAM!

• Linum

Tezz: Korten var mycket uppskattade. Custom made och allt

• Frujj

Godkväll

Problemet i Arla har gått över. Skönt! Det var inget roligt alls, gör ont som sjutton och inte särskilt spännande att ligga här med feber och ha två små hemma. Men nu är det bra!

Tez: Hoppas att du får en bättre vecka nu än den som var!
    Hoppas jag för min egen del oxå...

Hur blir det på torsdag? Jag åker ev in till stan ganska tidigt (ja inte kl 7 då men lagom till allt öppnar), måste vara tillbaka för dagishämtning kl 14.

Hörs och ses!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2