• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

En bra o lång helg
    1 ny frisör (ink vin o ost)
    1 ny frisyr
    1 ny butik-invigning o mingel (ink vin o snittar)
    1 bar (ink 2 vänner, make o vin)
    1 konsert (hela j..la underbar. Jag tycker än mer om Håkan Hellström)

1 tågresa
    1 chokladcafé (Xoko i vasastan. Champagne o choklad. Ljuvligt. Ni måste dit. Ägaren gör desserterna för svenska kocklandslaget)
    1 eftermiddag på uterservering på Östermalmstorg. Mer vin....
    1 ruggit bra middag på franskt brasseri (Zink på Östermalm). Rustikt o inget lull.
    1 ok föreställning (Jan Malmsjö var grym, han är 73 eller nåt sånt. Scennärvaro av klass!)

1 söndag med promenad på Skogskyrkogården. Otroligt fint.
    1 titt på Greta Garbos grav

Kändisspan i Göteborg (Thomas Bodström, Yrsa Stenius, Göran Johansson, Pierre Schori, Jan Guillou) Bara sossar....

Stockholm Per Ragnar, Lulu Carter (inredaren i Äntligen hemma)
    Dramatenskådisarna Thomas Ponten och Örjan Ramberg.

1 ok hotell. Inget speciellt men fantastistkt läge mitt på
    Strandvägen. O alla möbler fr Svenskt tenn.

• Bauti

Hej

Har nog missat det som händer på torsdag, har för mig att det stod något om lunch??

• Linum

Bauti: Stämmer bra det! Torsdag - lunch!

• Bauti

Ååå det vill jag vara med på. Var och när???

• Frujj

Bauti Dahls precis vid Lilla Bommens hållplats

• Frujj

Usch nu börjar det regna - trist
    Fast å andra sidan är det perfekt väder för o baka

• Bauti

Här har det slutat att regna och hagla. Men det kommer nog mera.

• Ab fab

Över älven börjar det spricka upp åtminstone

• Frujj

Gött! Ja nu kommer det lite sol här oxå.

Åhh jag är så arg på TRE, alltså mobilabbonemanget 3. Bytte till dom för ett tag sen och de har ju sååå bra täckning här i gbg sa dom när jag köpte telefonen. Visst.. men inte här! Just där jag bor finns inget 3G-nät så när jag är hemma kan jag inte skicka mms eller surfa på mobilen (fast det gör jag ju på datorn hemma men ändå...) Har ringt och tjafsat på dom några gånger men inget händer. Ångrar att jag bytte från mitt gamla för det funkade perfekt, stabilt och så.
    Idag när jag startade telefonen så står det "endast nödsamtal" hur jag än gör... ringde kundtjänst och frågade och jo, då håller de på att stänga ner 2G-nätet... M a o kommer min telefon inte fungera överhuvudtaget eftersom det inte finns nåt 3G här.. *vråååååååååååååååååål*
    Typiskt att abbonemanget är bundet till 2010.... undra vad man har för rättigheter att säga upp det i förtid??

*morr*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2