• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Linum

Ring konsumentvägledaren i Göteborg 031-3680800. Har öppet till 12.

• Frujj

Tack för tipset Linum! Nu har jag ringt Konsumentvägledn o hon sa att jag skulle läsa avtalet och beroende på vad det står där så kan jag ha rätt att häva avtalet, om det tex står att de ska leverera bla bla o de inte gör det osv. Avtalsbrott mm osv bla bla
    Hmm *läser frenetiskt*

• Linum

Bra Frujj! Alltid kul att kunna sätta dit någon... *ler elakt*

• Nibla

Hej på er!

Sitter här med ringar under ögonen känns det som. Lillan har "hållt låda" mellan 2.30-5 två nätter i rad.......*gääääsp*
    Har precis gett henne mat framför TV:n. "Hem till gården". Fy, trodde jag inte kunde sjunka så lågt...haha!

Ska bli trevligt att ses på torsdag. Är dock inte helt säker på var detta Dahls ligger?

• Ab fab

Hem till gården... Min favvo. Ser ju fram emot att vara sjuk o få se serien

Dahls ligger i Nordstan, utång mot östra hamngatan. Om du går ut vid Åhlens o sen upp mot Barken Viking ligger det där

• Frujj

Eller om du står på spårvagnshållplatsen Lilla Bommen med näsan mot Brunnsparken så har du det på din vänstra sida.

Nibla: Här är en till som håller låda på nätterna, jobbigt är det för det är såå mörkt och tyst vid den tiden på natten.. Lite lätt sövande att höra nån snarka oxå (N).... Verkar ha varit magknip här för det var ett himla pruttande emellanåt oxå... (alltså Lilleman, inte jag!! )

• Frujj

Nibla igen: jag har nog aldrig sett så mkt skit på tv som när man ammar.. haha sitter där framför bolibompa, konstiga evighetsserier mm mm mm
    Försöker läsa tidningen ibland men hur lätt är det...

• Nibla

Jag sätter på TV:n när jag nattammar. Ganska bra program på nätterna faktiskt, Miami Ink, Law & Order, CSI. Hehe!! Bättre än Hem till gården......

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2