• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Ääääntligen hemma. Igårkväll fick hon sista dosen antibiotika och sedan plockade de bort den sista artärnålen hon hade i huvudet. Nu först ser hon ut som en riktig bebis och vi fick äntligen se hur hon egentligen ser ut. Så nu är hon helt ren från allt vad nålar, slangar och maskiner heter. Egentligen så är vi bara hemma på helgpermis och ska tillbaka på måndag för en läkarundersökning. Men det känns som om att den är bara rutinsak och vi tror att det ska mycket till för att de ska ta tillbaka henne.

• Ab fab

Carma- så härligt att höra! Gillade hon sitt hem

• Carma07

Hon gillade verkligen sitt hem. Hon vaknade klockan nio och var vaken och kollade nyfiket runt överallt till klockan halvsju på kvällen. Hon vägrade att släppa oss och ville kolla på allt. Lite tröttsamt till slut måste jag erkänna när hon inte ville sova någonting, men kul att hon också verkar glad över att komma hem. Hon sov gott på kvällen iaf och hon sover gott på nätterna. Jag brukar få väcka henne en gång under natten för att hon ska äta lite.

• Frujj

Carma: Vad skönt att N sover gott på nätterna, här hade vi en liten kille som var vaken till kl 5 imorse
    Mat, prutt och jag tror jag bytte 5 bajsblöjor.. hehe

*lite dimmig idag*

Förresten, ingen som har nåt bra namnförslag till oss? Som passar bra med de två andra?

• Ab fab

Carma- tack snälla för ditt härliga mejl. Det är så kul att höra hur det för er.

Nibla- skrattar gått åt knivbabyn. R o jag fnissade gått åt arvet från angeredsfarsan

Frujj-Simon kanske?

• Ab fab

Hej o tjingeling på er

la ut bilder från tågluffen på adlercreutzilerum.blogspot.com/

igår var jag på Gunnebo. Himla trevligt. Fika med vänninorna som var skönt att träffa. Annars var helgen mest jobb o slit- sen ankomst fredag, tippen o frysinköp lördag o städning i söndags
    Nides- vilken sötning på bloggen
    FruT- kul att se husets framväxt. Det ser himla fint ut

• Frujj

Godmorgon från blöjorna o ammandets värld

• Frujj

Ab: Vilka härliga bilder! Den maten på en bild en bit ner ser otroligt god ut, (getostsmörgåsen) så det vattnas i mun!!

• Ab fab

Det var lokala pizzerian i en gudsförgäten by som hade den på menyen. Inte så dumt med Frankrike iblan

Har Junior något namn ännu?

• Frujj

Ja på de mest oväntade ställen hittar man väl såna där små guldkorn!

Nä junior heter än så länge bara bebis eller lillebooo

Har några idéer men det är alltid nåt "krux" med namn man tycker är fina..
    Som tex mitt nuvarande favvonamn.. det heter min kusins man.. o dessutom heter min kusin samma sak som min äldsta dotter, o de är till råga på allt födda på samma dag *harkel*
    Så det känns lite fånigt att ta hennes mans namn till bebisen.. å andra sidan bor de ju inte i sverige o vi träffar dom väldigt sällan.. men min mamma har ju bra kontakt med dom.. hmm jaja får se hur det blir.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2