Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Nibla: Visst är det otrevligt när det brinner under revbenen. Usch man får ligga raklång eller stå rakt, fast det är ju inte så lätt på kontoret
Ab: jo jag mår bra nu, mådde lite halvdåligt där, var yr o svimfärdig hade ju dessutom varit tvungen att fasta o jag som är värsta frukostmänniskan. Utan frukost (gärna en tidig och en sen) så mår jag illa och blir svimfärdig. Efter lunch blir jag normal igen.
Trist nog känns det som om bebis har vänt sig sittande igen, det suger liksom till i hela magen ända upp till halsen och nu har jag den hårda bollen under revbenen igen. Jaja.. får helt enkelt lita på läkarens ord och invanta spontan förlossning.
Och då lägga utgångssättet i läkarens händer. Typiskt mig som är kontrollfreak att jag inte kan ha kontroll över ens en sån sak - att bebis följer skolboken och hittar utgången i god tid. Undra om det blir tre veckor över tiden nu oxå bara för det
Tur iallafall att det inte blev något akutsnitt idag - stora E fyller tonåring idag och med tanke på hennes syskonlängtan (ironi) så hade det väl passat bra med en bebis i present.... not!