Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Vem vet vi kanske är på bb samtidigt alla tre
Eller så blir det helt omvänd ordning...
Ab fab skrev 2008-08-18 16:10:05 följande:
Vem vet vi kanske är på bb samtidigt alla tre
Eller så blir det helt omvänd ordning...
Ab fab skrev 2008-08-18 16:10:05 följande:
Godmorgon!
Carma: Kanske ingen större tröst men jag lovar, det kommer en bebis vilken dag som helst. *kramar om hårt*
Rätt vad det är så sätter det igång och så sitter ni i bilen på väg till förlossningen... sen är det lustgas för fullla maskar (inte muggar ) och sen kan ni kramas och pussas med ert lilla underverk!
*kram*
Ab: Visst är det skönt att ha "tömt" tvättstugan.. vi hade ett megaberg när vi kom hem från Gotland.. hihi men nu kan man se golvet igen och allt är snyggt och prydligt *nöjd*
Ska oxå till doktorn idag fast med W, han har fått konstiga utslag på ena benet och lite här och där på kroppen som vägrar gå bort. Nån form av eksem. Hoppas det inte är nån knasig allergi bara... När jag ringde barn mottagningen här nere så visste hon precis vem jag var.. då har man nog varit där liiiite för många gånger... (var ju stammisar i våras/början på sommaren)
Ab: Kanske bra att inte gå på Liseberg idag, Poodles där o spelar så kanske en himla massa folk
Linum: Fått op-tid ännu?
Var hos läk med lille W förut o de hade ingen aning om vad hans eksem berodde på så nu fick vi en remiss till en hudläkare.
Stora E åkte bussen hem själv idag från stan och det gick bra, förutom att hon trodde att den ena bussen inte stannade här så "alla andra" åkte med den utom hon Men hon kom hem till slut.
Hörni glöm inte att en stork ska till Hising Island oxå....
På tal om varannandagshumör, igår blev jag jättesur på maken för att han fick för sig att åka iväg och tvätta bilen på kvällen. Jag hade varit hemma med båda barnen själv hela dagen, dessutom vägrade lille W att sova middag och en tvååring utan middagssömn är inget roligt! Dessutom är han i nån tjat-fas så han upprepar samma sak minst 50 ggr... Det är rätt gulligt med tvååringsprat men inte när man är trött och helt slut. Tänkte att det skulle bli skönt när pappa kom hem och kunde ta honom en stund men nä då skulle han åka o tvätta bilen!! MEn hallå.. det regnade ju allan då.. så jag surade ihop som en treåring
Muttrade över att det fanns annat att göra här hemma med högre prioritet.. men men.. ska bilen glänsa så ska den...
Ab: Tänkte inte på det.. Får skicka lite signaler till vår flygplats här så att nån stork vänder om och kommer hit...
Nu ska jag strax till bm för o se om bebis har hittat rätt läge för utväg. Tror den vände runt inatt för jag vaknade kl 5 av ett himla bökande och knökande, typiskt att den är artig mot barnmorskan och följer regelboken när jag är där, men sen så fort vi kommer hem så busar den till det igen.
Dagens lustigaste stavning (såg på familjeliv....)
apselut
Nibla: Usch för o ha ont, foglossning kan ju kännas för jä..gt dagen efter man har ansträngt sig lite för mycket. Hoppas det känns bättre nu!
Ja mkt irriterande med biltvättande karlar, fanns liksom ett berg med stryktvätt här, spjälsängen borde bäddas, barnvagnen som bebisen ska åka i behöver fixas lite med, typ pumpa däck + att jag behöver fixa lite annat som borde vara gjort NU eftersom man ju inte vet när bebis tänker komma... typ betala räkningar o sånt. Men nu är ju iaf bilen ren! *fnissar*
juh! ehh! bahhh!!
liksom typ dååååråååååå
:-d