Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Bauti: Nyfiken på din nya frisyr.
Bauti: Nyfiken på din nya frisyr.
Bauti: Kollat in din nya frilla. Du är skitsnygg!!!!
Halloj
Efter en slapparmorgon har jag nu dockat in lilltjejen vid mjölkstationen och passar då även på med lite datortid.
Och då var typiskt ingen annan inloggad.
Ab: Är ni hemma imorgon förmiddag? Vi funderar på att hämta äpplena då.
Tjolahopp
Vilket underbart väder idag. Perfekt promenadväder för Linum.
Linum: Härlig rapport från dig. Låter som om att det har gått bra. Hoppas du orkar med en härlig promenad idag.
Bauti: Kul att höra att det är fler än jag som hänger med på sportkändisar.
Ab: Vilket härligt skogsväder ni fick till er svampplockning.
Nibla: Jag brukar köra samma variant, att proppa henne full med mjölk så har man en liten stund på sig. Vilket fynd på skorna, var hittade du dem?
Tack för presenten till Nellie och tack för det fina kortet.
Tezz: Kortet var verkligen superfint. Du slår mig med hästlängder.
Ab: Tack för äpplena. Jag började med en äppelsmulpaj. Imorgon blir det äppelmoskok.
Hej tjejer
Linum: Vad härligt med promenaden. Ska kolla din blogg senare om jag vågar.
Frujj: Vi pratade också om Oskar och Alexander. Jag gillade Oskar bättre och maken gillade Alexander bättre. Tycker om båda. Vad menar ni med y-varning?
Idag fyller lilltjejen 1 månad och jag har lekt fotograf här hemma. Har tagit på henne en ny rosa body dagen till ära och bullade upp med filt på gästsängen. Funkade hyfsat. Sedan flyttade vi ut till vardagsrummet och soffan, men då var hon inte alls med på noterna. Bullade sedan upp med vitt lakan och vit filt i gästsängen igen och med hennes enhörning, men då somnade hon. När jag tyckte att det såg obehagligt ut att sova där så försökte jag flytta på henne och då blev hon klarvaken. Dessa modeller... Men eftersom jag inte är så kräsen finns det säkert några kort som kan duga.
Bauti: Kul att kursen äntligen drar igång. Och bara 10 dagar, då är du ju snart igång.
Nibla: Har också haft dagar man bara tröttnar och känner sig irriterad. Och efteråt känner man sig som världens sämsta mamma. Skitjobbigt.
Fina bilder ni har lagt upp. Har också uppdaterat bloggen.
Dags att göra lite nytta.