• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • SweetSun

vi ska gifta oss borgerligt, så inga psalmer här, men några fina dikter blir det väl.. men vet inte om det blir nåt "säsongsrelaterat" s.a.s ..

• fröken sjunfors

SweetSun: tack så jättemycket! :D ska bli roligt att kika omkring på dem, och förhoppningsvis hitta nånting.. :)

Nalle Puh 40: Vi har inte pratat om psalmer än, men kommer du på nåt som är lite vårigt/somrigt så hojta! Hade ju varit mysit med något som blir lite relaterat till den kommande sommaren..

• Danielaa

Ååh, bara maj-brudar! Hær e en till!
    Vi gifter oss 090502 i Lindome (utanfør Gøteborg)

Hur långt har ni kommit i er planering?

• Soon and very soon

hur går det för alla??

• Liljjan

Här är det stop. Vet inte rikgt vad man ska göra nu. Den här veckan ska vi i alla fall kolla på klänning.
    Känns så lång tid kvar nu.....

• Kampi

Jag ska åka runt i Uppsala på måndag och prova klänningar för att se vilket utbud som finns och vad jag passar i.

Har fått en offert från festfokus.se nu och vi ska antagligen träffas efter semestern för att gå igenom designen på inbjudningskorten och festhäftena lite mer ingående. Ska bli så kul! De prisuppgifgter som vi hittills har fått verkar rimliga och vi tycker nog att det är värt att låta dem göra våra trycksaker så att vi slipper lägga ner en massa tid på det.

Dessutom så har vi änligen fått hem våra save the date kort som vi har beställt från vistaprint, så man kan väl säga att det går framåt i planeringen!

• Soon and very soon

kul att det rör sig framåt för endel! har köpt fina svarta blockljus på rean 12 för 100 det är det enda jag lyckats med! ska man köpa fler än 12 vi är 50 pers o 6-8 per bord... hmm det löser sig! ha en trevlig kväll!

• Kampi

Jag har ju tidigare skrivit om festfokus angående inbjudningar. Har nu surfat runt lite på olika sidor från USA vilket resulterade i att jag igår beställde två olika prover på inbjudningskort från www.rsvpetc.cceasy.com/.

Vilket kort tycker ni är finast? Har bilder på de två olika förslagen i galleriet!

• Soon and very soon

Kampi:svårt jag gillar det första tror jag! det med blomsterrankan alltså!

Svar på tråden Maj 2009