• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • Nalle Puh 40

Har inte gjort någon budget än men ska snart fixa det, vet bara att lokalen går på 12oo kr

• baver

hej alla giftassugna. här blir det av den 9:de maj i gbg. vi ahde en budgett på ca 40 och nu är den uppe i 70...men då är det lite fler gäster som påverkat mycket..helt sanslöst egentligen. är inte så flickig annars men detta är verkligen min prinsessdröm...någon annan som slaviskt följer bridezillas på tv400+ ?haha

• karni5

Apropå var man kommer ifrån; Lysekil, men bor sedan -97 i Vänersborg! Någon mer härifrån?

• Myrmor

Är från vargön, men flyttade därifrån 98 och bor nu i gbg.

karni5 skrev 2008-08-10 21:59:18 följande:
    Apropå var man kommer ifrån; Lysekil, men bor sedan -97 i Vänersborg! Någon mer härifrån?
    [/citat]

*Räcker upp handen* Följer det snudd på slaviskt och skrattar som en tok!
    baver skrev 2008-08-10 21:17:01 följande:
    [citat]
    hej alla giftassugna. här blir det av den 9:de maj i gbg. vi ahde en budgett på ca 40 och nu är den uppe i 70...men då är det lite fler gäster som påverkat mycket..helt sanslöst egentligen. är inte så flickig annars men detta är verkligen min prinsessdröm...någon annan som slaviskt följer bridezillas på tv400+ ?haha
    Igår var jag och min blivande på bröllop i lokalen där vi själva ska ha vigsel och fest.. det kommer bli sååå bra!!! Känns jättekul!
  • Tx2

Ursprungligen från göteborg (vänner o jobb finns där) men bor några mil norr om.

Jag hoppas att vi hamnar en bit under den satta budgeten så att vi kan lägga mera på resan. Men det första jag gjorde var att boka en fotograf som var dyrare än den satta budgeten. Hoppas att det var en engånsförtelse

• karni5

Trevligt med brudar från väst Sverige!

• skruttgumma

Samma som Tx2, ursprungligen från Göteborg, men bor nu i Kungälv, ett par mil norrut.

Vi har budget på MAX 40 000, men hoppas landa under 30 000. Men mat och alkohol drar iväg det hela..
    Nu har mamma börjat prata lite om att kanske ha ett litet samtal om budget och liknande tillsammans med fästmannens föräldrar och se var de står.

(Låter som vi är tonåringar, vi kommer vara 29 när vi gifter oss, men för våra mammor är vi fortfarande 12 )

• Pingst09

Är jag ensam fån norr om dalälven? Bor i Jämtland jag...(vi)

• SweetSun

Jag tror vi håller vår budget än så länge (20.000), men det vet man bättre när man vart och handlat alkohol samt pratat med cateringen (som ska göras i veckan).

Hoppas vi inte går över så mycket, vill inte lägga en förmögenhet på bröllopet, vill kunna göra fler saker än att ha fest.

Vi har inte planerat nån resa, men eftersom vi önskar oss pengar ist för presenter, hoppas jag att vi kanske har råd att göra det för presenterna.

• Kärlekensskull

I dag ska vi gå å kolla på ringar Jippie!! Svårmor har lillkillen så då får vi passa på

Svar på tråden Maj 2009