• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • Lantzakeri

En fråga jag ser att många ska beställa sina klänningar från kina.. hur gör man det? finns det någon sida? Är det mkt billigare? Kan man designa sin egen o sen gör de den lr? hmm

Många frågor på en gång :S

• förstagångsbrud

Leeloo: Skickar du redan inbjudningar? Jag längtar tills jag ska göra det. Vi har hittat en bra lokal men ingenting är bokat ännu. Så det lär nog dröja lite innan vi har hunnit så långt, och jag kommer nog att spricka innan dess!

• Leeeloo

Ja vi gjorde så. Vi ska gifta oss i Luleå men bor nere i Sölvesborg, Blekinge. Min familj bor uppe i Norrbotten och hans familj bor i Skåne. Eftersom det blir en lång väg och hög kostnad för hans familj och vänner att resa upp till Luleå så bestämde vi oss för att skicka inbjudningarna i tid. Det gjorde vi så att de som ska komma ska kunna spara ihop lite pengar till resan. =)

• förstagångsbrud

Leeeloo: Smart tänkt. Sölvesborg känner jag till, kommer inte så långt därifrån! Nu bor jag i Hässleholms kommun. Nästan all vår släkt och vänner bor här nere så det blir inga långa resor, så vi får nog vänta med inbjudningarna till i början av nästa år. Att jag ska hålla tyst så länge känns som en omöjlighet, måste hitta någon att prata sönder!

• Leeeloo

Ja det är ju inte så långt härifrån. Jag vet, man behöver någon att prata sönder. det är så skönt att kunna prata med sina vänner nu. Jag tror att jag pratade i telefonen hela dagen igår. =)

• missbilly

Lantzakeri: Finns många fina på tradera som är helt nya o inte så dyr!! Värt att ta en titt!
    Tror de är från Kina i alla fall...

• karinåjohan
    efternamnsbyte skrev 2008-08-12 11:28:24 följande:
    Är lite som när man väntar barn....Hur länge ska man orka vänta innan man berättar?!?
    Ja, jag vill också berätta NU! Men vi har bestämt att vi ska berätta för familjen först. Tänkte göra det häromdan, men sen vågade jag inte... Vet inte varför... Hur gjorde ni när ni berättade? Jag tror jag sprängs snart... Dessutom verkar alla misstänka att nåt är på G...
  • fröken sjunfors

karinåjohan: vi berättade för våra familjer i lördags! vi åkte i en liten båt som heter "Svanen" på en utav sjöarna här i Borås, och de hade "räkfrossa" = vi åtåtåt räkor, bröd o så mycket gott! När någon sa att vi kanske skulle skåla, så kikade jag och min blivande på varandra och jag sa att vi hade något att berätta. Hans mamma blev helt röd i ansiktet, trodde att hon skulle bli farmor ;) Men de blev jätteglada!! Min familj hade anat något, men på hans sida kom det verkligen som en chock.. ;)

• anja1661

Lantzakeri: jag ska beställa från millybridal.com.
    de har jättefina klänningar! maila dem dina frågor så får du nog svar rätt snabbt!! vet att flera har beställt från lillsessan och sheshopping oxå...

• Tx2

Lutar åt att det blir en "kina"-klänning från millybridal för mig med. När tror ni att man skall beställa den?

Svar på tråden Maj 2009