• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • SweetSun

är det nån mer än jag som inte täcker lägga pengar på vigselring?? ska bara minska in en släktring å gravera in ny text, samt putsa å gravera m2b's förlovningsring.

• Kampi

Är så himla glad just nu! Fick precis hem inbjudningskorten som jag har beställt prover på från USA. De är så fina (Finns i mitt galleri)! Tror att vi kommer att välja kortet med blomrankan.

Jag kom undan billigt med vigselringen vilket känns skönt. Vi köpte den i Dubai i våras hos en juvelerare vi känner där. Ringen hade nog kostat det dubbla här i Sverige.

• Myrmor

vad lustigt, det är PRECIS de vi tittat på, fast i brunt med guld och vitt, de är superfina!

Kampi skrev 2008-08-11 13:42:32 följande:
    Är så himla glad just nu! Fick precis hem inbjudningskorten som jag har beställt prover på från USA. De är så fina (Finns i mitt galleri)! Tror att vi kommer att välja kortet med blomrankan. Jag kom undan billigt med vigselringen vilket känns skönt. Vi köpte den i Dubai i våras hos en juvelerare vi känner där. Ringen hade nog kostat det dubbla här i Sverige.
  • karinåjohan

Kampi, vilka fina kort! Jag gillar verkligen färgkombinationen. Har tänkt mig något liknande, men tänkte göra själv.

• förstagångsbrud

Sweetsun:

Jag tror inte att min ring kommer att bli särskilt dyr. Vi köpte ganska vanliga förlovningsringar med "stjärnor" stansade i ringen. Tanken var att sätta en sten i varje stjärna vid speciella händelser i livet, som i höstas när min son föddes, då satte vi i en liten sten. Vid bröllopet ska vi sätta i en till fast lite större.

• fröken sjunfors

Kampi: De första var ju riktigt riktigt fina! Måste börja kika på sånt med snart.. :D

förstagångsbrud: har inte kollat mer än lite lätt på ringar än, men det blir nog inte att lägga mer än max 6000.. tror jag ;) vad mysit det lät med din ring, att sätta in stenar för speciella händelser i sitt liv! Alla är så påhittiga här! ;)

• Nalle Puh 40

Ska ha mormors vigselring så det blir inte så dyrt men skulle inte byta bort den mot vilken ring i världen utan är så glad att jag ska få bära den resten av livet

• fröken sjunfors

sitter o tittar på bridezillas nu, haha :D

• justagirl

Nu är det bestämt och bokat, den andra maj nästa år blir vi man och fru *wiii* Så nu ska vi bara hitta catering, dj, klänningsmodell (får min sydd av min blivande svägerska *ängel*), ring, inbjudningskort, fotograf...hua...tur det är ett tag kvar!
    Tips på bra catering och fotograf i Gbg mottages tacksamt!

• Soon and very soon

halloj, oj vad kul!!! vi är många i maj. tjatade ihäl min kolega idag första dan på jobbet..... undra hur det kommer fortsätta?
    ha det bra så ska jag gå o hämta ut en ringkudde... såååå spännande.

Svar på tråden Maj 2009